۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۱۴۳۵۶
دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین:

حکام عرب آمادگی ذبح همه ملت را دارند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین تاکید کرد که حکام عرب آمادگی کاملی جهت ذبح همه شهروندان دارند.
شيخ علي سلمان دبيرکل جمعيت الوفاق بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در مسجد امام صادق (ع) شهر قفول با اشاره به گسترش اعتراضات مردمی در کشورهای غربی گفت: در حالی همگان هم اکنون از حوادث وال استریت سخن می گویند که اعتراضات مردمی در انگلستان به مراتب بیشتر از این اعتراضات بود و حتی در مقایسه با انقلاب های عربی از خشونت شدیدتری برخوردار بود.

وی افزود: شهروندان آمریکایی نیز که از فساد و فقر رنج می برند بپا خواسته و به اعتراضات شدید خود در وال استریت که قلب مالی آمریکا و جهان به شمار می آید ادامه می دهند.

حجت الاسلام علی سلمان با اشاره به بهانه های دیکتاتورها جهت عدم برپایی نظام دموکراسی تصریح کرد: دیکتاتورها به بهانه اینکه ملت ها آمادگی برقراری دموکراسی را ندارند از اجرای این امر امتناع می ورزند، کسانی که این سخنان را بر زبان جاری می سازند در اوج عقب افتادگی هستند.

دبیرکل جمعیت الوفاق اظهار داشت: فردی نظیر صدام حسین که تا مقطع ابتدایی درس خوانده و معمر القذافی که تحصیلات اندکی در زمینه نظامی دارد اعلام می کنند که ملت ها آمادگی پذیرش دموکراسی را ندارند و به این بهانه در برابر مردم قرار می گیرند و به کشتار آنان می پردزاند.

وی از عقب افتادگی مقامات آل خلیفه یاد کرد و ادامه داد: بحرین از فرهنگیان، اندیشمندان و دارندگان مدارک برتر در زمینه های مختلف آکنده است، ولی تحت نظارت خانواده ای قرار گرفته که در اوج پسرفت علمی، فرهنگی و فکری قرار دارد و همانند صدام حسین، حسنی مبارک، انور سادات، قذافی و سایر دیکتاتورها از عدم آمادگی ملت ها جهت برپایی نظام دموکراسی سخن می گویند.

شیخ علی سلمان دموکراسی را عامل پیشرفت جوامع خواند و تاکید کرد: ملت های عربی و اسلامی در اوج علم و تمدن هستند، ولی به دلیل سیاست های حکامی که سال ها به ظلم و ستم علیه مردم پرداختند نتوانستند به جایگاه واقعی خود برسند و جوامع غربی که علوم را از مسلمانان فراگرفتند با پایبندی به دموکراسی موفق شدند به پیشرفت در زمینه های مختلف دست یابند.

رئیس بزرگ ترین حزب معارض آل خلیفه خاطر نشان ساخت: حکام کشورهای عربی ادعا می کنند که در حال اجرای مرحله به مرحله دموکراسی در کشورهای خود هستند، دموکراسی از نظر آنان برگزاری انتخابات شوراهایی است که هیچ صلاحیتی ندارند، برگزاری گفت وگوهای نمایشی «گفت وگوی ملی» و موافقت با مشارکت بانوان در انتخابات در قرن بیست و یکم است.

وی دیکتاتورها را متمسک به نظام ظلم و استبداد عنوان کرد و گفت: حکام ظالم کشورهای عربی و اسلامی با عنوان اینکه این کشورها از تعدد نژاد و مذهب برخوردار است نظام دیکتاتوری را بهترین شیوه برای حکومت بر کشورهای خود می دانند. بسیاری از کشورهای جهان نظیر هند از تعدد اقوام و نژاد و دین برخوردار هستند، ولی دموکراسی را کاملا تطبیق کرده و به موفقیت های فراوانی دست یافته اند.

شیخ علی سلمان با اشاره به جنایت های دیکتاتورها افزود: دیکتاتورها هیچ ارزشی برای جان ملت ها قائل نیستند و می توان از استفاده صدام حسین از سلاح شیمیایی علیه ملت خود به عنوان نمونه یاد کرد. حکام عربی نیز آمادگی کاملی دارند تا همه ملت را ذبح کنند و هیچ ابایی از این کار ندارند./980/ب901/گ
ارسال نظرات