۲۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۱۱۴۸۶۷
الوفاق اسلامی بحرین:

آزادی اسرای فلسطینی پیروزی بزرگی برای مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ الوفاق اسلامی بحرین، آزادی اسرای فلسطینی از بند اشغالگران صهیونیست را پیروزی بزرگی برای مقاومت دانست.
جمعيت الوفاق اسلامي بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، بزرگ ترین حزب معارض رژیم آل خلیفه در بیانه ای مبادله اسیران فلسطینی با یک سرباز رژیم صهیونیستی که منجر به آزادی 1000 مرد و 27 زن فلسطینی شد، را پیروزی بزرگی برای مقاومت فلسطین، وجدان های بیدار جهانی و پشتیبانان این قضیه مهم اسلامی دانست.

در این بیانیه آمده است: مبادله 1000 زندانی مرد و 27 اسیر زن فلسطینی از زندان اشغالگران صهیونیست، پیروزی بزرگی برای مقاومت به شمار می آید و به تلاش مجددی برای ایستادگی در برابر کشتار و قلع و قمع ملت مظلوم فلسطین و جلوگیری از ادامه جنایت های این رژیم است.

الوفاق اسلامی با اشاره به اینکه مقاومت و پایداری در مقابل صهیونیست ها تنها راه ایستادگی در برابر این رژیم است ابراز امیدواری کرد با اتحاد سایر گروه ها و جریان های فلسطینی در برابر دشمن مشترک آنان، از پیشرفت طرح های توسعه طلبانه رژیم اشغالگر جلوگیری شود.

این جمعیت بحرینی، بیداری اسلامی را همراه و همگام ملت فلسطین دانست و از کشورهای عربی خواست با ارائه راه حل های جدی تا گرفتن حقوق کامل فلسطینی ها و بازپس گیری تمام اراضی کشور فلسطین، پشتیبان آنان باشند./980/ب903/گ
ارسال نظرات