۲۹ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۱۱۵۳۰۶
مقتدی صدر:

ملت لیبی نسبت به نفوذ غرب هوشیار باشد

خبرگزاری رسا ـ رهبر جریان صدر عراق، ملت لیبی را نسبت به نفوذ غربی ها در امور داخلی این کشور برحذر داشت.
سيد مقتدي صدر
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در پیامی که به مناسبت به هلاکت رسیدن معمر القذافی، دیکتاتور مخلوع لیبی صادر شد سرنگونی طاغوت را وعده الهی عنوان کرد.

در این پیام آمده است: سرنوشت این دیکتاتور ملعون که به گسترش فساد در زمین پرداخت، ملت را به قتل رساند، به زنان تجاوز کرد و ثروت ها را به غارت برد، تحقق وعده الهی برای مومنین و سرنوشت شوم برای طاغوت گران است.

حجت الاسلام صدر افزود: ملت لیبی بر اساس وعده ای که خداوند به مومنان داده است، سرنگونی دیکتاتور و پیروزی ملت بر این طاغوت را محقق ساخت.

رهبر جریان صدر نسبت به دخالت غرب در امور داخلی لیبی هشدار داد و تصریح کرد: امیدوارم ملت لیبی بتوانند در مسوولیتی که به عهده گرفتند سربلند باشند تا جلوی شبح و نفوذ غرب و همچنین شکاف های داخلی ایستاده و در پرتو اسلام ناب محمدی از کشور خود محافظت کنند.

وی به هلاکت رسیدن قذافی را درس عبرتی برای سایر حکام عنوان کرد و اظهار داشت: خداوند را شاکرم که به هلاکت رسیدن این طاغوت گر را درس عبرتی برای سایر دیکتاتورها و سرنوشت آنان را نظیر این سرنوشت قرار داد. خداوند متعال همانگونه که ملت لیبی را پیروز ساخت، موفقیت سایر ملت های مظلوم جهان را محقق می کند./980/ب902/گ
ارسال نظرات