۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۱۵۳۱۲
از سوی بسیج دانشجویی آذربایجان غربی؛

بیانات رهبری در سفر کرمانشاه تحلیل و تبیین می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان غربی به مناسبت سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه مسابقه‌ای با عنوان «تحلیل بیانات رهبری در سفر کرمانشاه» را برگزار می کند.
سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، علی حجازی فر، مسؤول سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان غربی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به به سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه افزود: بسیج دانشجویی استان همکاری خبرگزاری دانشجو در آذربایجان غربی مسابقه ای با عنوان «تحلیل بیانات رهبری در سفر کرمانشاه» را برگزار می کند.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را تحلیل بیانات و تبیین مطالبات رهبر معظم انقلاب از دستگاه های اجرایی مختلف در سفر ایشان به کرمانشاه اعلام و خاطرنشان کرد: این مسابقه در محورهای« مطالبات مقام معظم رهبری از اقشار و دستگاه های اجرایی مختلف»، «‌استخراج موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری» و «راهکاری ارایه شده توسط مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف» برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول تأکید کرد: آثار ارسالی باید به صورت درج بیانات مقام معظم رهبری ، محوربندی بیانات، تحلیل نگارنده از مباحث مطروحه و وضعیت کشور و استان در محور مورد تاکید مقام معظم رهبری تنظیم شود.

حجازی فر مهلت ارسال آثار به مسابقه «‌تحلیل بیانات رهبری در سفر کرمانشاه» را تا پنجم آذرماه امسال عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به صورت مکتوب به سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان غربی و از طریق الکترونیکی به آدرس info@urmia-bso.com و یا به صورت آنلاین به آدرس www.urmia-bso.com ارسال کنند.

مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی در پایان اظهار کرد: لازمه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و همچنین صیانت از آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اجرای برنامه‌های مختلف با محوریت مسائل انقلابی است که همه مسؤولان حوزه فرهنگی باید در این راستا تلاش کنند./936/پ202/س

ارسال نظرات