۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۵۳۶۳
کوچک زاده:

اصلی ترین علت پیدایش جبهه پایداری تشخیص انحراف در رفتار رییس جمهور بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به خط مشی جبهه پایداری و موضع گیری صریح در برابر جریان انحرافی گفت: یکی از اصلی ترین علل پیدایش جبهه پایداری تشخیص انحراف در رفتار رییس جمهور بود.
کوچک زاده نماينده مجلس هشتم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی کوچک زاده عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، در همایش این جبهه که شنبه شب در قم برگزار شد، در پاسخ به سؤالی در خصوص اتهام هایی که به این جبهه وارد می شود، گفت: یکی از بهترین ابزارهای دشمنان و فتنه گران پخش دروغ در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه باید گوش خود را بر می گویند ها و شنیده می شود ها بست، افزود: امام علی فرمود برای اینکه یک انسان را دروغ گو بنامیم همین کافی است که هر چه می شنود بگوید.

این نماینده مجلس با اشاره به برخی از مطالب و مسائل که به جبهه پایداری نسبت داده می شود، گفت: ما نیازی به این دروغ پردازی ها در جامعه نداریم، ترازوی جبهه پایداری رهبری است، ما به برخی افراد می گوییم به رهبری نامه نوشتی سلام و والسلام هم نگفتی.

کوچک زاده با اشاره به خط مشی جبهه پایداری و موضع گیری صریح در برابر جریان انحرافی گفت: یکی از اصلی ترین علل پیدایش جبهه پایداری تشخیص انحراف در رفتار رییس جمهور بود.

وی بیان داشت: ما را متهم به همکاری با جریان انحراف می کنند، در حالی که ما تشکیل شده ایم که در حد بضاعت خود سربازی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب را بکنیم و این اتهامات به ما نمی چسبد.

کوچک زاده در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تکلیف آقایان لاریجانی و قالیباف چیست؟ با بیان اینکه آقای لاریجانی صلاحیت داشتن نماینده در کمیته 8+7 را ندارد: مدت ها قبل از اینکه جبهه پایداری تشکیل شود آقایان لیست هشت نفره ای را درست کردند و دادند.

مهدی کوچک زاده افزود: برای اینکه لاریجانی باید نماینده ای در کمیته داشته باشد سخنرانی های متعددی شد، اما ایشان یک کنفرانس مطبوعاتی گذشت و گفت کاظم جلالی نماینده من نیست، اینها مرکز قدرت و ثروت اند، من چه بگویم.

این عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در خصوص نسبت و رابطه جبهه پایداری با قرارگاه عمار افزود: قرارگاه عمار و جبهه پایداری یکی هستند، اگر همه برای پیشبرد اهداف با هم کار کنیم بازهم کم است.

زارعی یکی دیگر از اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی نیز با بیان اینکه ما از خدمات دولت نهم و دهم دفاع و حمایت می کنیم، گفت: آنچه برای ما قابل تحمل نیست در عدم اطاعت از رهبری است و در این خصوص عهد اخوتی با هیچ کس نداشته و نداریم و نخواهیم داشت.

وی در خصوص طرح استیضاح وزیر اقتصاد که به امضای برخی از نمایندگان رسیده است، گفت: آنچه ما فکر می کنیم این است که برای امور اقتصادی در این سطح صرف سالم بودن مدیران کافی نیست.

وی گفت: ما اعتقاد داریم آدم سالم کافی نیست، فسادی با این بزرگی به وجود آمده و مسؤولان بالایی هم قبول دارند، چطور تحمل می کنند و این مساله نیز از این بابت است. /924/پ202/ج
ارسال نظرات