۰۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۱۵۴۵۱
عضو خبرگان رهبری:

ملتی که توانایی تصمیم گیری برای سرنوشت خود نداشته باشد، دچار سرگردانی می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل با تاکید بر دقت نظر سرشماران نظام آماری کشور گفت: ملتی که نتواند برای آینده و سرنوشت خود تصمیم‌گیری کند، دچار حیرت و سرگردانی شده و صاحب آینده‌ای پوچ خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمين عاملي    امام جمعه اردبيل


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در دیدار با عوامل اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در اردبیل اظهار داشت: سرشماران نفوس و مسکن باید سعی کنند در نهایت دقت نظر، واقعیت ها و حقایق را منعکس کنند، چراکه کلید همه گناهان به دست دروغ سپرده شده است.

وی با بیان اینکه نتیجه آماری سرشماری نفوس و مسکن سال 90 به مدت چندین سال پایه و مبنای برنامه‌ریزی‌ ها خواهد بود، خاطر نشان کرد: وظیفه امروز مردم نهایت همکاری با ماموران سرشماری برای برنامه ریزی دقیق متولیان نظام اسلامی است.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ایران اسلامی پس از گذشت 32 سال قادر به تدوین برنامه های میان مدت و دراز مدت در جهت پیشرفت و تعالی نظام است، اظهار داشت: تنها نظامی که به صورت مستقل در جهان بدون وابستگی به غرب و شرق عمل می‌کند، ایران است که این موضوع پیام شهدا و حاصل خون آنهاست.

حجت الاسلام و المسلمین با بیان اینکه ملتی که نتواند برای آینده و سرنوشت خود تصمیم‌گیری کند دچار سرگردانی و صاحب آینده‌ای پوچ خواهد بود، گفت: دشمنان نظام اسلامی ایران با به کار بردن همه ترفندها، توطئه ها، تهدیدها و تحریم های مختلف با ناامیدی کامل با موج اعتراضات مردم خود رو به رو هستند.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خواستار دقت نظر سرشماران نظام آماری کشور شد و تصریح کرد: ورود به سرشماری یک وظیفه دینی و ملی است که اعمال دقت و تعهد در این راستا موفقیت آن را رقم می‌زند.

وی در پایان هرگونه بی‌مبالاتی و بی‌حوصلگی از سوی ماموران سرشماری را عامل هدر رفت منابع و هزینه بیت‌ المال دانست و اظهار داشت: مردم چنین تصور نکنند که اسرار آنها فاش خواهد شد بلکه به خانواده‌ها این اطمینان داده شده که این اطلاعات محرمانه بوده و تنها در اختیار برنامه‌ریزان نظام است./935/پ202/س

ارسال نظرات