۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۱۵۴۹۶
آیت‌الله علوی گرگانی:

تبعیت از رهبری رمز تداوم و عزت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، با اشاره به جایگاه نظام مقدس اسلامی، تبعیت از مقام معظم رهبری و پرهیز از اختلاف و تفرقه را دو اصل مهم در راستای اعتلا و عزت نظام ارزیابی کرد.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی روز سه شنبه، در دیدار شماری از پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به جایگاه نظام مقدس اسلامی، تاکید کرد: نظام اسلامی بر پایه احکام دینی بنا نهاده شده است، از این رو همه موظف هستیم این نظام را حفظ و تقویت کنیم.

آیت الله علوی گرگانی اختلاف و تفرقه را برای کشور آسیب زا دانست و تاکید کرد: همه باید با حفظ اتحاد برای اعتلای نظام مقدس اسلامی بکوشیم و گوش به فرمان رهبری و علما باشیم.

وی رمز عزت، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی را در تبعیت از مقام معظم رهبری دانست و با مهم توصیف کردن عمل به رهنمودهای علما و مراجع، خطاب به حاضران تاکید کرد: در کارهایتان به موقعیت انقلاب و ولایت توجه کنید و بدانید که هر عمل و رفتار شما زیر ذره بین قرار دارد.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به روایتی، به تبیین جایگاه علما و فقها پرداخت و از حاضران خواست بیاناتی که مراجع و علما ایراد می کنند را سرلوحه کار خود قرار داده و به آن جامه عمل بپوشانند.

آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی مقدس که خدمات ارزنده ای به نظام کرده و می کند یاد و توصیه هایی به سپاهیان ارائه کرد.

وی همچنین توکل و توسل را دو اصل مهم در زندگی انسان دانست و با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، خطاب به حاضران گفت: در قرآن آمده است ای کسانی که ایمان آورده اید از خدا و رسول و اولی الامر اطاعت کنید. /924/پ202/ج
ارسال نظرات