۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۱۵۵۱۳

فرمانده گروهان تخریب ‌تیپ امام‌زمان به شهادت رسید

خبرگزاری رسا ـ محرم شهبازیان، فرمانده گروهان تخریب تیپ امام زمان‌(عج) در حین انجام تحقیقات بر روی مین‌های به جا مانده از گروهک پژاک به شهادت رسید.
تشييع شهيد
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سرهنگ محمدرضا مطلق فرمانده تیپ امام زمان‌(عج) استان آذربایجان شرقی امروز در جمع بسیجیان و پاسداران شرکت کننده در مراسم تشیع سروان پاسدار شهید محرم شهبازیان اظهار داشت: شهید شهبازیان از نیروهای خستگی ناپذیر بود که همواره به آرزوی شهادت در عملیات های محوله علیه گروه پژاک حضور پیدا می کرد.
 
وی ادامه داد: آن شهید بزرگوار آخرین بار که می خواست شگرد تاکتیکی دشمن را در میادین مین بدست آورد در اثر انفجار چاشنی پنهان سازی شده در دل مین به علمدار کربلای عشق حضرت ابوالفضل العباس اقتدا کرد.

فرمانده تیپ امام زمان(عج) در ادامه با بیان اینکه جنگ حق علیه باطل تا پایان تاریخ ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: استکبار جهانی به خاطر شکست مفتضحانه ای که در مقابله با انقلاب اسلامی خورده دست از دسیسه چینی علیه نظام اسلامی برنخواهد داشت.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش می کنند با توسل به ایادی مزدورش در منطقه در قالب جنگ نرم و سخت بتواند شکست هایش را جبران کند و به این دلیل است که بسیجیان و پاسداران ما هیچ گاه از کید و حیله دشمنان زخم خورده انقلاب نباید غافل باشند.

فرمانده تیپ امام زمان(عج) تاکید کرد: پاسداران انقلاب اسلامی هر لحظه آماده اند که در دفاع از حریم ولایت و کیان ایران اسلامی در رکاب فرمانده کل قوا به فیض شهادت نایل شوند.

لازم به یادآوری است که شهید محرم شهبازیان در سال 1351 در شهرستان اهر دیده به جهان گشود و در 15 سالگی در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و در عملیاتهای کربلای 5 و شلمچه در ردیف جانبازان شیمیایی قرار گرفت و بعد از جنگ نیز در عملیات های محوله بر علیه پژاک حضور مستمری داشت تا اینکه هنگام تحقیق روی مین گروهک پژاک، به آرزوی دیرین خود یعنی شهادت دست یافت./935/د103/س
ارسال نظرات