۰۵ آبان ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۱۱۵۶۰۲

نماینده ولی فقیه در تیپ مکانیزه امام زمان معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مکانیزه امام زمان(عج) سپاه عاشورا با حضور نماینده ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه معرفی شد.
نماینده ولی فقیه در تیپ مکانیزه امام زمان معرفی شد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدهادی رضایی، نماینده ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مکانیزه امام زمان(عج) اظهار داشت: مأموریت‌های مهم و موفقیت آمیز این تیپ در مقابله با توطئه های گروهک تروریستی پژاک تجلی ایثار و شهادت طلبی پاسداران در راه تعالی انقلاب اسلامی بوده است.

وی با تاکید بر این‌که سپاه اجازه هیچ‌گونه تجاوز و توطئه‌ای به تروریست‌های منطقه شمال غرب کشور نداده است، خاطر‌نشان کرد: شکست مفتضحانه گروهک پژاک که به صورت مستقیم از غرب و استکبار جهانی حمایت و هدایت می شد، درس عبرتی برای دشمنان نظام اسلامی بود.

حجت الاسلام رضایی با تقدیر از رشادت های رزمندگان تیپ مکانیزه امام زمان(عج) سپاه عاشورا تصریح کرد: سروان شهبازیان فرمانده گروهان تخریب تیپ مکانیزه امام زمان(عج) که در پی تحقیق بر روی مین های بجا مانده از گروهک پژاک به مقام شهادت نایل آمد، اوج معرفت، ولایت مداری و دین داری رزمندگان تیپ امام زمان(عج) را به نمایش گذاشت.

نماینده ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا حجت زنده الهی در قیامت هستند و در محکمه عدل الهی با محوریت راه آنها، با ما برخورد خواهد شد، از این رو باید دید تا چه اندازه ادامه دهنده راه و آرمان شهدا هستیم.

همچنین عبدالعلی ابراهیمی مطلق، فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) در سخنانی اظهار داشت: شهید شهبازیان از نیروهای خستگی‌ناپذیر یگان بود که از رزمندگان تیپ هیچگاه رشادت، ایثار و جوانمردی آن بزرگوار را از یاد نخواهند برد.

وی با تشریح ماموریت ها و موفقیت های تیپ مکانیزه امام زمان(عج) سپاه عاشورا در مقابله با گروهک تروریستی پژاک گفت: این یگان در مأموریت اخیر در سه عملیات آفندی علیه گروهک تروریستی پژاک حضور داشت و موفقیت های چشمگیری برای سپاه حاصل کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های حجت الاسلام محسن حمزه صحیحی، حجت الاسلام احمد امینی به عنوان مسؤول جدید نمایندگی ولی فقیه در تیپ مکانیزه امام زمان(عج) معرفی شد./935/پ203/س

ارسال نظرات