۰۵ آبان ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۵۶۶۱

برگزاری دوره آموزشی مهدویت ویژه طلاب در تبریز

خبرگزاری رسا ـ بنیاد امام مهدی(عج) تبریز دوره آموزشی فرهنگی تربیت مربی مهدویت را ویژه طلاب حوزه های علمیه آذربایجان شرقی برگزار می کند.
آموزش معارف مهدويت
عباس دانش آموز، مدیر بنیاد امام مهدی(عج) تبریز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: دوره آموزشی فرهنگی تربیت مربی مهدویت ویژه طلاب حوزه علمیه آذربایجان شرقی از هفته گذشته آغاز شده که هنوز ادامه دارد.

وی با اشاره به استقبال خوب طلاب آذربایجان شرقی از این دوره آموزشی، ادامه داد: تمامی شرکت کنندگان در این دوره یا دارای مدرک سطح دوی حوزوی هستند و یا از پذیرفته شدگان آزمون‌های مقدماتی و تکمیلی معارف مهدویت می باشند.

دانش آموز با بیان اینکه مباحث مطرح شده در دوره به صورت تخصصی و کاربردی و در جهت پاسخگویی به شبخهات حوزه مهدویت ارایه می شود، افرود: طلاب شرکت کننده در این دوره پس از گذراندن مراحل آموزشی و قبولی در آزمون نهایی، به عنوان مربی مهدویت در بخش‌های مختلف از جمله دوره‌های مقدماتی و تکمیلی و نشست‌های تخصصی در سطح استان فعالیت خواهند کرد.

مدیر بنیاد امام مهدی(عج) تبریز خاطر نشان کرد: برنامه های آموزشی این دوره که با حضور 30 طلبه و معلم همراه است، گفت: هر هفته روزهای پنج شنبه و جمعه پیگیری می شود.

وی با بان اینکه طلاب حوزه های علمیه استان در 120 جلسه علمی دوره تربیت مربی مهدویت شرکت خواهند کرد، گفت: امروز با توجه به تلاش روزافزون دشمنان در جهت انحراف در فرهنگ و اعتقادات اصیل شیعی، نیازمند آگاهی و پاسخگویی روحانیت نسبت به شبهات حوزه مهدویت هستیم./935/پ203/ص
ارسال نظرات