۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۱۵۹۳۶
در مشهد؛

پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه تخصصی حضرت زهرا راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه تخصصی حضرت زهرا(س) مشهد همزمان با ایام ازدواج امیرالمؤمنین(ع) و حضرت زهرا(س) راه اندازی شد.
حضرت زهرا(س) پايگاه اينترنتي کتابخانه تخصصي حضرت زهرا مشهد
مهدی مجتهدی، معاون کتابخانه تخصصی حضرت زهرا(س) مشهد، از راه‌اندازی پایگاه رسمی اطلاع رسانی کتابخانه تخصصی حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: اطلاع رسانی فعالیت های کتابخانه و معرفی پایگاه های اینترنتی و آثار مراکز پژوهشی که به صورت تخضصی در این زمینه فعالیت دارند از اهداف راه اندازی این پایگاه به شمار می رود.

وی با بیان این‌که امکان جستجو در منابع اطلاعاتی کتابخانه نیز به زودی فراهم خواهد شد افزود: پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه تخصصی حضرت زهرا(س) به نشانی www.fatimaslib.com در اختیار علاقمندان قرار دارد.

مسؤول پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه تخصصی حضرت زهرا(س) با اشاره به ارائه خدمات ویژه به کودکان در بخشی مجزا در کتابخانه، ابراز داشت: هم اکنون کتاب هایی به زبان های فارسی، عربی،‌ اردو، انگلیسی، فرانسه و ترکی در این مرکز وجود دارد و علاقه‌مندان می توانند مقالات، کتاب ها و آثار پژوهشی خود را در این زمینه به صورت فروش یا هدیه به کتابخانه ارائه کنند.

مجتهدی خاطرنشان کرد: کتابخانه تخصصی حضرت زهرا(س) در محل کوچه شاهین‌فر مشهد، واقع در حدفاصل چهارراه شهدا و چهارراه خسروی قرار دارد.

گفتنی است، کتابخانه تخصصی حضرت زهرا(س) که نخستین و جامع‌ترین کتابخانه در خصوص حضرت زهرا(س) به شمار می‌رود، از سال 1384 در محل کتابخانه تخصصی حضرت علی(ع) شکل گرفت و هم اکنون بیش از دو هزار جلد کتاب در خصوص زندگی خانوادگی، فضایل، بیانات، شرح خطبه فدکیه و شهادت حضرت زهرا(س) در این مرکز نگهداری می‌شود./930/پ202/س



ارسال نظرات