۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۱۶۰۲۲

پخش برنامه‌های دهه ولایت خوزستان از هفت شبکه ماهواره‌ای و محلی

خبرگزاری رسا ـ 19برنامه بزرگ دهه ولایت با حضور ملا باسم و ملا جلیل کربلایی و سخنرانی حجت الاسلام سید محمد باقر فالی در استان خوزستان برگزار خواهد شد.
پخش برنامه‌های دهه ولایت خوزستان از هفت شبکه ماهواره‌ای و محلی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام پیمان علی نژاد، مسؤول بخش فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، شب گذشته در نشست خبری با از اجرای تعداد 19 برنامه بزرگ دهه ولایت در سراسر شهرستان های استان خوزستان خبر داد.

وی با بیان این که این برنامه ها از آغاز عید قربان تا عید سعید غدیر به مدت ده روز برگزار می شود، گفت: برنامه های دهه ولایت با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد باقر فالی، خطیب توانای عرب زبان عراق و با مداحی ملا باسم و ملا جلیل کربلایی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علی نژاد با بیان این که این برنامه ها از حدود 7 شبکه ماهواره ای و محلی پخش خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که تمامی مطبوعات و خبرگزاری های کشوری و استانی همکاری خود را جهت انعکاس این برنامه ها بیش از پیش ادامه دهند.

این مقام مسؤول خاطر نشان کرد: آغاز این برنامه ها از یک شنبه 15 تا جمعه 24 آبان ماه ادامه خواهند داشت؛ شهرک اندیشه، شوش، شعیبیه شوشتر، زرگان، شیبان، آبادان، خرمشهر، مصلای کوت عبدالله، کوی ملاشیه اهواز، سوسنگرد، ماهشهر، بندر امام(ره)، رامشیر، کوی علوی، دانشگاه الهیات و جاده ساحلی اهواز از محل های برگزار این مراسم ها می باشد.

وی با بیان این که حاشیه شهر اهواز و شهرستان های استان فعالانه در برگزاری دهه ولایت شرکت خواهند کرد، گفت: با تأکید نماینده ولی فقیه در خوزستان، برنامه دهه ولایت نسبت به سال های گذشته فعال تر و پرجنب و جوش تر اجرا می شود.

حجت الاسلام علی نژاد اظهار داشت: تهیه و تکثیر سی دی در اثبات حقانیت ولایت امام علی(ع)، و هزاران بسته فرهنگی و بروشور و توزیع آن در مناطق مختلف شهر از دیگر فعالیت های ستاد خادمان غدیر خوزستان می باشد.

مسؤول بخش فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: در دهه ولایت امسال حدود 9 ستاد غدیر در روستاها و شهرستان های استان خوزستان فعال می شود.

در بخش دیگری از این نشست خبری، سید موسی بلادیان، رییس بنیاد بین المللی غدیر در خوزستان بیان کرد: شیعه و سنی در اثبات غدیر اتفاق نظر دارند و در این زمینه لوح فشرده ای آماده شده که در آن دلایل شیعه و سنی در اثبات مسئله غدیر و امامت و ولایت امیر المؤمنین(ع) آمده است.

بلادیان، افزود: رسانه ها باید هر چه بیشتر اخبار غدیر در خوزستان را پوشش دهند و با برنامه های ابتکاری حقانیت ولایت امام علی(ع) را به اثبات برسانند.

وی با بیان اینکه رسانه باید در خدمت دین، معنویت، شریعت و مسئله غدیر باشد تا مقام دنیایی پیدا کرده و برای آخرت توشه ای فراهم آورند، تصریح کرد: محرم و غدیر ارتباط تنگاتنگی با هم دارند چرا که اگر مردم آن زمان به مسئله غدیر توجه می کردند صحنه دلخراش عاشورا اتفاق نمی افتاد./9463/پ202/ص
ارسال نظرات