۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۱۶۱۷۲
مسؤولان خوزستان تأکید کردند:

دانش آموزان امروز ما با تمام وجود انقلاب اسلامی را پذیرفته‌اند

خبرگزاری رسا ـ مسؤولان خوزستان تأکید کردند: حضور پرشور دانش‌آموزان و دانشجویان ما در این راهپیمایی باعث بیداری کشورهای دنیا و به خصوص مردم کشورهای مسلمان خواهد شد و مردم دنیا می‌توانند با ظلم و ستیزی که اسکتبار بر ملت‌ها تحمیل می‌کند، مبارزه کنند.
راهپيمايي روز قدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌سیدجعفر حجازی، استاندار خوزستان امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تأکید بر این که 13 آبان روز برائت و انزجار ملت ایران از آمریکای جهان خوار و رژیم اشغال گر قدس است، ابراز داشت: استکبار جهانی باید آگاه باشد جوانانی که امروز با شور و نشاط جوانی خود در راهپیمایی 13 آبان شرکت کرده اند روزی به دست آنان از عریکه قدرت پایین کشیده خواهد شد.

نماینده عالی دولت در خوزستان خاطرنشان کرد: حضور پرشور دانش‌آموزان و دانشجویان ما در این راهپیمایی باعث بیداری کشورهای دنیا و به خصوص مردم کشورهای مسلمان خواهد شد و مردم دنیا می‌توانند با ظلم و ستیزی که اسکتبار بر ملت‌ها تحمیل می‌کند، مبارزه کنند.

استاندار خوزستان با بیان این که بصیرت و بیداری دانش‌آموزان ما قطعا بر سایر ملت‌ها اثرگذار بوده و آن‌ها را تقویت می‌کند، اظهار داشت: وقتی که دانش‌آموزان ما نسبت به مسائل آگاه باشند، در این حرکت عظیم و متداوم انقلاب گام موثر برداشته‌اند.

وی افزود: حضور پر رنگ دانش‌آموزان کشور و به‌خصوص خوزستانی قطعا در تضعیف روحیه اسکتبار جهانی تاثیر به‌سزایی دارد. در حقیقت این افراد آیندگان و سرمایه‌های انقلاب ما هستند.

دانش‌آموزان باید ادامه‌دهندگان راه دوستان شهیدشان باشند

عبدالعزیز فدعمی، فرماندار اهواز صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان اظهارداشت: دانش‌آموزان با مشت‌های گره‌ شده خود در این راهپیمایی مخالفتشان با آمریکا را هم‌چنان ادامه داده و در کنار دیگر اقشار جامعه ندای مبارزه علیه اسکتبار سر می‌دهند.

وی با اشاره به این‌که امروز روز مبارزه با اسکتبار جهانی است، بیان کرد: دانش‌آموزان نباید مبارزاتی را که دوستان شهیدشان در سال 57 انجام دادند و آن اتفاقاتی را که پس از آن رخ داد، به دست فراموشی بسپارند، بلکه باید ادامه‌دهندگان راهی باشند که آن‌ها برایشان ترسیم کرده‌اند.

دغدغه‌های نسل چهارم انقلاب در واقع همان دغدغه‌های نسل اول انقلاب است

حجت الاسلام سید محسن شفیعی، رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی ولی فقیه در خوزستان، اذعان داشت: دشمن با تبلیغات سنگینی که انجام می‌دهد می‌خواهد بگوید که نسل‌های جدید و امیدهای انقلاب اسلامی به مبانی اسلام و ارزشهای نسل‌های اول و انقلاب سازان معتقد نیستند که ما این را نفی می‌کنیم.

وی بیان کرد: وجود نوجوانان وجوانان از این راهپیمایی نشان می‌دهد که دغدغه‌های نسل چهارم انقلاب در واقع همان دغدغه‌های نسل اول انقلاب است.

رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان افزود: به دانش آموزان توصیه می‌کنم که از شرایط داخلی و خارجی کشورمان به خوبی آگاهی داشته باشند و دشمنان این نظام را بشناسند همچنین در ادامه راه اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری را دنبال کنند.

وی در ادامه در خصوص به رسمیت شناختن ملت فلسطین و بازتاب آن در دنیا گفت: معادلات سیاسی هیچ موقع در حرکت ملت فلسطین ارزشی ندارد؛ ملت فلسطین باید طبق همان چیزی که امام راحل فرمودند با یک دست قرآن و با یک دست سلاح به دست بگیرند و حقوق خود را در مجامع بین المللی بلکه در عرصه‌های نبرد و سنگرهای مبارزه دنبال کنند.

رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی ولی فقیه در خوزستان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ملت فلسطین باید همان حرکت را که در جنگ 22 روزه و 33 روزه افتخار صورت گرفت انجام دهند.

حجت الاسلام شفیعی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: حضور دانش آموزان و دانش جویان در راهپیمایی 13 آبان ماه یک امر طبیعی است. ما با حضور خود می‌خواهیم به آنها بگوییم همچون نقطه‌ای در کنار این حضور پرشور هستیم./9461

دانش آموزان امروز ما با تمام وجود انقلاب اسلامی را پذیرفته‌اند

عبدالرحمان فلاحیان، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار داشت: در سال 57 و در همین روز امام راحل را تبعید کردند و دانش آموزان انقلابی علیه حکومت پهلوی وارد صحنه مبارزه شدند و به شهادت رسیدند. همچنین در همین روز و در سال 58 دانش جویان پیرو خط امام (ره) لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

وی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت برگرفته از فکر، اندیشه و رهنمودهای امام راحل است که هدف آن مبارزه با اسکتبار جهانی به سر کردگی آمریکا جنایت کار بود.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: دشمنان انقلاب به خوبی این روز را زیر نظر دارند تا ببینید که آیا حرکتی که مردم قبل از انقلاب انجام دادند امروزه در بین دانش آموزان و دانش جویان ما استمرار دارد؛ که حضور پرشور امروز دانش آموزان و دانش جویان ما تثبیت می‌کند این مسیر مستحکم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: وقتی که دشمن با آن تبلیغات سویی که به انجام می‌دهد می‌بیند که دانش آموزان و دانش جویان ما هیچ گاه از آرمان‌های خود و انقلاب اسلامی دست نمی‌کشند و با نسل‌های گذشته پیوند ناگسستنی دارند، وقتی محکم در مقابل دشمن ایستاده‌اند قطعا در برنامه‌های خود علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تجدیدنظر خواهند کرد و می‌فهمند که با اراده این مردم به همین سادگی نمی‌توانند برخورد کرد.

فلاحیان تاکید کرد: دانش آموزان ما بدانند که این انقلاب از روز اول تاکنون بر پایه نوجوانان و جوانان بوده و دانش آموزان نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی دوران دفاع مقدس و بعد از آن داشته‌اند.

وی ادامه داد: هر موقع که مسیر در حرکت بوده است دانش آموزان در خط مقدم آن حضور داشته‌اند. دانش آموزان امروز ما قطعا با تمام وجود انقلاب اسلامی را پذیرفته و پیوند محکم و ناگسستنی با نسل‌های قبل خود بسته‌اند و الگویی برای نسل‌های بعد از خود هستند.

با شعارهای کوبنده خود استکبار جهانی را لگدمال می کنیم

حجت الاسلام محمدصادق عظیمی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که 13 آبان امسال از شور و حال فراوانی برخوردار است، ابراز داشت: هنگام شدن 13 آبان با بهار عربی اسلامی و جنبش 99 درصدی وال استریت نشان دهنده حقانیت و سربلندی ملت ایران است.

وی با تأکید بر این که جنبش 99 درصدی وال استریت تا سقوط نظام سرمایه داری از اعتراضات خود دست نخواهند کشید، اذعان داشت: مردم آمریکا و اروپا زا سیطره ظلم و ستم به ستوه آمده اند و با قیام های گسترده خود می خواهند به سردمداران اروپایی و غربی گوشزد کنند که ما هرگز زیر بار زور نخواهیم رفت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه سخنان خود با بیان این که بیشتر سرمایه گذاری استکبار جهانی برای منحرف کردن قشر جوان و نوجوان است، اذعان داشت: حضور پر شور جوانان انقلابی در راهپیمایی امروز 13 آبان به معنی دست رد آنان بر همه خیانت ها و توطئه های آمریکا است./9461/پ201/ص
ارسال نظرات