۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۱۱۶۱۹۳
معاون رییس جمهور:

آمریکا مظهر تروریستم دولتی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: سندهای مستدلی وجود دارد که آمریکا در بیش از 100 نقطه جهان ترور انجام داده است.
حجت الاسلام سيدمحمدرضا ميرتاج الديني،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور امروز در جمع مردم بستان آباد اظهار داشت: یوم الله 13 آبان یادآور به ثمر نشستن خون شهیدانی است که علیه سیاست های منافقانه دولت ایالات متحده آمریکا به پا‌خاسته و استکبار جهانی را رسوا کردند.

وی ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی که امام راحل از آن حادثه با عنوان انقلابی مهم تر از انقلاب سال 57 یاد کرد، ابهت پوشالی آمریکا و هم پیمانانش را در منطقه شکست و نشان داد که آمریکا خود بزرگترین مظهر تروریسم دولتی است.

حجت الاسلام میزتاج الدینی ادامه داد: تمام رویدادهای 13 آبان الهام بخش بیداری اسلامی است، امروز 13 آبان با هدیه بهار عربی پایه های ظلم و بیداد را لرزانده و دول استعمارگر را به سخره گرفته است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه ایران هراسی غرب در قالب جنگ روانی علیه نظام اسلامی اظهار داشت: 11 سپتامبر نشان داد که دولتمردان آمریکا برای تحقق اهداف شوم رژیم صهیونیستی حتی به مردم خود نیز رحم نمی کنند.

وی اتهام زنی آمریکا علیه ایران در جریان ترور سفیر عربستان و همچنین برخورد دوگانه غرب با پرونده هسته ای ایران را نشان از دستپاچگی آمریکا و غرب در برخورد با جریان ضداستکباری نظام اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: سندهای مستدلی وجود دارد که آمریکا در بیش از 100نقطه جهان ترور انجام داده، در حالی که آمریکا پیش دستی کرده و ایران را تروریست معرفی می کند.

حجت الاسلام میزتاج الدینی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی خود بزرگترین قربانی تروریسم است، افزود: در دنیای بی عدالتی و سرشار از تبعیض استکبار، دولت آمریکا نشان داده که همیشه حامی تروریسم و ضعیف کش بوده است. /935/202/س
ارسال نظرات