۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۱۱۶۲۶۳
در کربلا؛

راهپیمایی حمایت از ملت بحرین در بین الحرمین برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایی حمایت از ملت مظلوم بحرین با حضور زائران عراقی، بحرینی و لبنانی در بین الحرمین کربلا برگزار شد.
راهپيمايي حمايت از ملت بحرين در بين الحرمين راهپيمايي حمايت از ملت بحرين در بين الحرمين راهپيمايي حمايت از ملت بحرين در بين الحرمين راهپيمايي حمايت از ملت بحرين در بين الحرمين
به گزارش خبرگزاری رسا، صدها تن از شهروندان عراقی و زائران بحرینی و لبنانی عتبات عالیات کربلا، دیروز در راهپیمایی که در بین الحرمین برگزار شد با ملت بحرین ابراز همبستگی کرده و جنایت های آل خلیفه علیه این ملت مظلوم و بی دفاع را به شدت محکوم کردند.

راهپیمایی کنندگان با برافراشتن پرچم بحرین و سر دادن شعارهایی بر لزوم حمایت از ملت بحرین تاکید کرده و از جهانیان خواستند تنها به حمایت لفظی از مردم بحرین بسنده نکرده و فشارهای خود را برای پایان سرکوب ها در این کشور افزایش دهند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی جنایت علیه ملت بحرین را اوج تبعیض مذهبی عنوان و کشتار مردم، ضرب و شتم دانش آموزان در مدارس و بازداشت و تجاوز به زنان در زندان ها نشان دهنده گستاخی و بی شرمی نظام حاکم در بحرین خواندند.

حجت الاسلام شیخ حسین الحداد از علمای شیعه و مخالفان رژیم آل خلیفه که در این راهپیمایی حضور داشت گفت: این راهپیمایی را با هدف ارسال پیام اشک های ملت بحرین به ملت های عربی از این مکان مقدس برگزار کردیم تا جهانیان نسبت آنچه در بحرین رخ می دهد بیدار شوند و تمام تلاش خود را برای نجات مردم این کشور انجام دهند.

وی افزود: بسنده کردن به محکومیت لفظی جنایت های آل خلیفه کافی نیست و از جهانیان می خواهیم به صورت واقعی در کنار مردم بحرین بایستند و از ادامه جنایت های نظام علیه ملت جلوگیری کرده و در جهت بازگرداندن حق ملت بحرین تلاش کنند.

این روحانی شیعه با اشاره به شهادت حاج علی الدیهی از سوی ماموران امنیتی بحرین تصریح کرد: در روزهای گذشته پیرمرد بحرینی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می دهند به گونه ای که جان خود را از دست می دهد، ولی پزشکان مزدور نظام اعلام می کنند که این مرد به مرگ طبیعی از دنیا رفته است، این امر نشان دهنده اوج تبلیغات منفی علیه ملت بحرین است./980/ب902/گ
ارسال نظرات