۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۱۶۴۷۳
انقلابیون بحرینی:

روزهای سهمگینی در انتتظار اشغالگران سعودی و مزدوران آل خلیفه است

خبرگزاری رسا ـ ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه تاکید کرد که روزهای سختی در انتظار اشغالگران سعودی و مزدوران نظام آل خلیفه است.
حمله نظاميان سعودي به هيئت هاي عزاداري
به گزارش خبرگزاری رسا، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با انتشار بیانیه ای حمله نیروهای آل خلیفه به مراسم ختم حاج علی الدیهی، پدر معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی این کشور را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: حمله ناجوانمردانه نیروهای امنیتی آل خلیفه به شرکت کنندگان در مراسم تشییع تشییع شهید حاج علی الدیهی به هیچ وجه عجیب نبود، زیرا این شیوه و کردار نظام آل خلیفه است و قشرهای مختلف ملت را در مدت گذشته مورد هدف قرار داده و ده ها تن از کودکان، زنان، جوانان و کهنسالان را به شهادت رسانده است.

جوانان انقلابی بحرینی نسبت به هدف قرار گرفتن علما هشدار داده و افزودند: نظام آل خلیفه و اشغالگران سعودی را نسبت به هدف قرار دادن علما و نمادهای دینی برحذر می داشته و تاکید می کنیم که روزهای آینده برای ارتش اشغالگر سعودی و مزدوران خلیفی سهمگین و سخت خواهد بود.

ائتلاف انقلابیون تاکید کردند: ملت بحرین عزم خود را استوار کرده است که بر اشغالگران فائق آمده و با توکل بر خداوند متعال به اراده خود که مبتنی بر ایمان راسخ و عدالت است دست یابند.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: در حالی که در روزهای عید سعید قربان و روزهای فداکاری و اهدای قربانی قرار داریم، ملت بحرین آماده است تا از دین و ناموس و وطن خود دفاع و در برابر خضوع و ذلت و بندگی غیر خداوند ایستادگی کند و با مبارزه جهت آزادی کشور از بند اشغالگران سعودی و نظام فاسد و مفسد خلیفی به سوی عدالت و آزادی و مساوات گام بردارند.

انقلابیون بحرینی از عملیات آتش فشان غضب در این کشور خبر دادند و اظهار داشتند: عملیات «آتشفشان غضب» با قدرت اعمال خواهد شد تا بندها از هم گسیخته و زنان و مردان انقلابی از زندان آزاد شوند. تا هنگامی که زنان از زندان آزاد نشوند، بر دیکتاتوری حمد پیروز نشویم و آینده روشنی را برای ملت و فرزندان این سرزمین ترسیم نکنیم به زمین نمی نشینیم.

گفتنی است نیروهای امنیتی آل خلیفه، روز دوشنبه به مراسم ختم حاج علی الدیهی، پدر حجت الاسلام شیخ علی الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین یورش برده و به ضرب و شتم و بازداشت شرکت کنندگان در این مراسم پرداختند./980/ب902/گ
ارسال نظرات