۲۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۱۶۹۷۶
عضو خبرگان رهبری:

دشمنان به دنبال حاشیه‌سازی از انتخابات مجلس هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری گفت: حضور گسترده و میلیونی مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی جواب دندان شکنی برای دشمنان خواهد بود.
انتخابات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در نخستین جلسه سیاست‌گذری مراسم نهم دی و دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مردم تبریز در کوران حوادث و فتنه 88 با بصیرت دینی یک روز قبل از حماسه نهم دی، پاسخی کوبنده به فتنه گران و منافقان داخلی و خارجی دادند.

وی با بیان این که حماسه 9 دی به همیشه در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده است، خاطر‌نشان کرد: 9 دی ماه و دهه فجر انقلاب اسلامی از روزهای سرنوشت ساز انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

امام جمعه تبریز خواستار بهره‌مندی از فرصت‌های موجود برای تبیین برکات وجودی ولایت فقیه شد و تصریح کرد: اگر نبود بصیرت‌بخشی، هوشیاری، دشمن‌شناسی و آگاهی رهبر معظم انقلاب اسلامی، معلوم نبود فتنه‌گران تا چه حد خون شهدای انقلاب اسلامی را پایمال کرده بودند.

وی با اشاره به حمایت مادی و معنوی غرب از فتنه‌گران افزود: ایران اسلامی با رهبری‌های مدبرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب و همراهی و همدلی مردم با ولی امر مسلمین تاکنون توانسته از فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان با سربلندی بیرون آمده و همه نقشه‌های شوم آنها را نقش بر آب می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی همچنین خواستار شناسایی ابعاد مختلف فتنه 88 و حماسه 9 دی و نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی سازی توطئه های داخلی و خارجی شد و گفت امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و همبستگی برای تعالی نظام اسلامی هستیم.

آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان در حاشیه سازی برای انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی در دوازدهم اسفند ماه امسال اظهار داشت: حضور گسترده و میلیونی مردم در پای صندوق های اخذ رأی جواب دندان‌شکنی برای دشمنان خواهد بود./935/پ202/س
ارسال نظرات