۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۱۷۱۷۸
جمعیت الوفاق بحرین:

مردم بحرین حتی حق تشییع شهدا را ندارند

خبرگزاری رسا ـ بزرگ ترین حزب معارض رژیم آل خلیفه تاکید کرد که مقامات اجازه تشییع شهدا را نمی دهند.
بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، بزرگ ترین حزب معارض رژیم آل خلیفه در بیانیه ای تاکید کرد که اقدام پلیس این رژیم در زیرگرفتن یک نوجوان به نام علی یوسف بداح و به شهادت رساندن وی در منطقه الجفیر به صورت کاملا عمدی بوده و شواهد کاملا موثقی در این زمینه وجود دارند.

این جمعیت افزود: سخن گفتن از بهانه های زیرگرفتن این نوجوان کاملا باطل است، زیرا برخلاف ادعای صورت گرفته، هیچ روغنی در خیابان وجود نداشت و هیچ توجیهی برای سرعت بسیار بالای خودروی امنیتی و زیرگرفتن بداح با این سرعت جنون آور قابل قبول نیست.

الوفاق تاکید کرد: این حادثه در نیمه های شب رخ داد و خودروی امنیتی با سرعت بسیار بالا و چراغ های خاموش به صورت عمدی و مستقیم به 4 جوان برخورد کرده به طوری که دو تن از آنان دچار جراحت های سطحی شده، پای سومین جوان شکست و چهارمین جوان نیز به دلیل قساوت ماموران شهادت رسید.

بزرگ ترین حزب معارض آل خلیفه اظهار داشت: شنیع بودن این جنایت نشان دهنده غیبت امنیت و عدم توان دولت کنونی نسبت به فراهم کردن امنیت برای شهروندان است و مقامات در حال گسترش رعب و تروریسم در کشور هستند.

این جمعیت در پایان بیانیه با اشاره به یورش ماموران امنیتی به تشییع کنندگان پیکر این شهید نوجوان تصریح کرد: متاسفانه مقامات حتی اجازه تشییع جنازه این شهید که از حق طبیعی شهروندان است را به آنان نداده و با یورش به تشییع کنندگان با گازهای اشک آور به مردم حمله کرده و صدماتی را به خودروهای آنان وارد ساختند./980/ب902/گ
ارسال نظرات