۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۱۷۱۸۷
استاد حوزه علمیه نجف:

ناقوس پایان آل خلیفه به صدا درآمده است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای شیعه بحرین و استاد حوزه علمیه نجف تاکید کرد که ناقوس پایان دوران آل خلیف به صدا درآمده است.
آيت الله محمد سند از علماي بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ محمد السند از علمای بحرین و استاد حوزه علمیه نجف اشرف در پیامی، جنایت آل خلیفه در حمله به نوجوان بحرینی و به شهادت رساندن وی را به شدت محکوم کرد.

در این پیام آمده است: قهرمانی شهید علی یوسف بداح، منبع قدرت پایداری ملت مقاوم و زخمی بحرین به شمار می آید. شیوه به شهادت رسیدن این نوجوان، بنزین شعله ور شدن و سوختن این نظام فاسد و علامت پیروزی و همچنین پیام موفقیت های آتی با قدرت و ارده و عزم این ملت بزرگ است.

آیت الله سند افزود: روحیه ایستادگی ملت در برابر این نظام روز به روز در حال افزایش است و فریاد بحرینی ها به از ریشه درآمدن پایه های رژیم منجر خواهد شد.

شیخ محمد سند با اشاره به مواضع آمریکا درباره رژیم آل خلیفه تصریح کرد: سخنان مقامات آمریکایی درباره همپیمان خود در بحرین نشان دهنده به صدا درآمدن ناقوس پایان این رژیم است و ما در آستانه سرنگونی آل خلیفه قرار داریم.

وی ملت بحرین را به صبر و استقامت بیشتر دعوت کرد و اظهار داشت: صبر و استقامت پایان نیافتنی ملت بحرین در آستانه موفقیت و پیروزی قرار گرفته و روز غلبه مظلوم بر ظالم و زمان به زیرکشیدن ظالم فرارسیده است.

گفتنی است نیروهای امنیتی آل خلیفه با زیرگرفتن نوجوان 16 ساله بحرینی و به شهادت رساندن وی با وضعیتی فجیع، موجی از خشم و غضب را در این کشور بوجود آورد.

نظامیان بحرینی حتی به مراسم تشییع این نوجوان نیز رحم نکرده و به سرکوب و ضرب و شتم تشییع کنندگان پرداختند./980/ب902/گ
ارسال نظرات