۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۱۷۲۳۰
سخنگوی مجلس اعلای اسلامی:

مجلس اعلای اسلامی معارض دولت عراق نیست

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی مجلس اعلای اسلامی عراق تاکید کرد که این مجلس از نظام کنونی عراق حمایت خواهد کرد.
شيخ حميد معله خطيب جمعه كاظمين
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حمید معله الساعدی، سخنگوی رسمی مجلس اعلای اسلامی عراق، در مصاحبه با خبرنگاران این کشور، خبرهای مبنی بر تبدیل این مجلس به معارض دولت پس از خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی را تکذیب کرد.

وی در این باره گفت: مجلس اعلای اسلامی نمی خواهد پس از خروج اشغالگران آمریکایی به معارضه ای برای دولت مبدل شود، بلکه در نظر دارد تا برنامه نوینی که در حقیقت پروژه خدمت به کشور و ملت است را در پیش گیرد.

شیخ حمید معله افزود: ما با هرگونه اقدامی از سوی دولت عراق که بر خلاف مطالبات مشروع ملت است مخالفت کرده ایم و در آینده نیز به شکل روشن و آشکارتری به مخالفت خواهیم پرداخت.

سخنگوی مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به حمایت کامل این مجلس از نظام سیاسی کنونی تصریح کرد: مجلس اعلای اسلامی از گذشته به مصالح ملت عراق اهتمام ویژه ای داشته است و نسبت به قوانین و اقداماتی که به ضرر وطن و شهروندان عراقی است بی تفاوت نمی گذرد.

نماینده پارلمان عراق ادامه داد: البته این به معنای معارضه با دولت عراق نیست و مجلس اعلای اسلامی عراق از اقدامات مثبت حکومت به شدت حمایت خواهد کرد و تنها اجازه ضرر وارد شدن به ملت را نمی دهد.

گفتنی است برخی از رسانه ها از تصمیم مجلس اعلای اسلامی عراق برای مبدل شدن این مجلس به معارضه دولت پس از خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی خبر داده بودند./980/ب902/گ
ارسال نظرات