۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۱۷۳۷۸

گردهمایی بزرگ روحانیان آذربایجان شرقی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی بزرگ روحانیان و مبلغان استان آذربایجان شرقی با حضور آیت الله شبستری در تبریز برگزار شد.
 مسجد جامع تبريز


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گردهمایی بزرگ روحانیان و مبلغان استان آذربایجان شرقی، امروز در آستانه ماه محرم در مسجد جامع تبریز با حضور آیت الله شبستری برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین روحانی ‌نژاد، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در سخنانی با تاکید بر رسالت خطیر روحانیت در فرصت های تبلیغی ماه های محرم و صفر اظهار داشت: تبیین حقایق نهضت حسینی، ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و تاکید بر فلسفه و اهمیت بحث ولایت فقیه بایستی در طول ایام تبلیغی مورد توجه مبلغان قرار گیرد.

وی با بیان این‌که منبر یکی از مهم‌ترین رسانه های دینی محسوب می‌شود، خاطر‌نشان کرد: روحانیت بایستی با آگاهی به زمان و شناخت شبهات روز دشمنان، تلاش‌ استکبار جهانی در تضعیف اعتقادات دینی ملت ایران را به یاس تبدیل کنند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مهمترین هدف دشمنان از راه اندازی جنگ نرم، ضربه به ولایت فقیه است، گفت: تضعیف نقش ولایت مهم‌ترین هدف استکبار برای انحراف در انقلاب‌ اسلامی و حاکم‌کردن اسلام آمریکایی در منطقه است.

حجت الاسلام روحانی‌نژاد با تأکید بر نقش تأثیرگذار و حیاتی مقام معظم رهبری در مقابله با توطئه ای دشمنان اظهار داشت: دشمنان نظام شیعی هم اکنون به اهمیت و نقش ولایت فقیه و روحانیت در اداره جامعه اسلامی پی برده و از قدرت بی‌بدیل آن آگاهی دارد.

وی با اشاره به تلاش غرب مغرضانه در فضای سایبری علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز وبلاگ‌ها، فیلم‌ها، بازی‌های رایانه‌ای و ابزارهای نوین رسانه‌ای برای مقابله با تفکر متعالی شیعه تجهیز شده‌اند، غافل از این‌که ایران اسلامی از رسانه مهمی به نام منبر برخوردار است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر بهره‌مندی از فرصت تبلیغی ماه محرم از سوی روحانیان گفت: با اینکه تلاش می‌کند تا به هر نحو ممکن چهره روحانیت و مرجعیت را در نظر مسلمانان به ویژه نسل جوان مخدوش کند، اما روحانیت با تبلیغ عمل گرا توانسته حقانیت مسیر شیعه را اثبات کند.

وی خواستار آگاهی و هوشیاری روحانیت نسبت به نفوذ فرقه های ضاله در مجالس دینی و مذهبی شد و تصریح کرد: انحراف در مجالس مذهبی به ویژه برنامه‌های سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) آرزوی دیرین دشمنان برای انحراف در مسیر اسلام و آرمان‌های نظام شیعی است، از این روحانیت باید در مجالس مذهبی حضوری فعال داشته باشند./935/پ202/س

ارسال نظرات