۰۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۱۷۴۲۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

تشکل‌های دینی و فرق و مذاهب سیستان و بلوچستان برتر شناخته شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: واحدهای تشکل‌های دینی و فرق و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در سطح کشور رتبه های اول را کسب کردند.
تبليغات اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ، حجت‌الاسلام صفر قربانپور، مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از کسب رتبه اول واحدهای تشکل‌های دینی و فرق و مذاهب این اداره کل در سطح کشور خبر داد و گفت: در راستای کسب این دو مقام اول کشوری، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، معاون امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور اقدام به ارسال دو لوح تقدیر به علیرضا گلوی اول، مسئول تشکل‌های دینی و حجت الاسلام سید رضا سیادتی فر، مسئول واحد فرق و مذاهب استان کرد.

وی بیان داشت: در این لوح تقدیر خطاب به این دو ذکر شده است که عرصه فرهنگ ایران اسلامی همواره تجلی‌گاه همت والا و بصیرت یاوران انقلابی ولایتمدار است و رجاه واثق است. تلاش‌های شما در حوزه تشکل‌های دینی و فرق و مذاهب و اخذ رتبه اول، نوید بخش فعالیت های فزاینده و گسترده در ظل عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) خواهد بود. /940/د103/س


ارسال نظرات