۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۱۷۵۰۶
ادامه جنایت علیه شیعیان عربستان؛

دو جوان شیعه دیگر در عربستان به شهادت رسیدند

خبرگزاری رسا ـ با کشته شدن دو جوان دیگر در شهر قطیف عربستان، آمار شهدای اخیر شیعه در این کشور به 4 تن رسید.
شهداي شيعه قطيف عربستان
به گزارش خبرگزاری رسا، علی اقریریص 26 ساله و منیب العدنان 21 ساله، دو جوان شیعه قطیف عربستان که در راهپیمایی شهروندان این شهر در اعتراض به کشته شدن دو جوان دیگر حضور یافته بودند بر اثر تیراندازی نیروهای امنیتی آل سعود به شهادت رسیدند تا آمار شهدای شیعه حوادث اخیر در این شهر به 4 تن برسد.

این دو جوان شیعه که در راهپیمایی پس از تشییع دو تن از شهدای جوان قطیف در منطقه الشویکه شرکت کرده بودند با تیراندازی شدید نظامیان سعودی مواجه شده که در پی آن، یکی از گلوله ها به سر منیب العدنان و گلوله دیگر به شکم علی اقریریص اصابت کرد تا این دو شهروند شیعه نیز به جمع شهدای انتفاضه روزهای گذشته عربستان بپیوندند.

شهروندان عوامیه عربستان بلافاصله پس از شنیدن خبر به شهادت رسیدن علی اقریریص در برابر مرکز پلیس این شهر تجمع کردند و با تیراندازی شدید نظامیان سعودی مواجه شدند.

هنوز خبر دقیقی از آمار مجروحان این تیراندازی منتشر نشده است.

گفتنی است در روزهای گذشته نیز دو تن از جوانان قطیف عربستان بر اثر تیراندازی نظامیان به شهادت رسیدند که تنش شدیدی پس از آن منطقه شیعه نشین الشرقیه بویژه قطیف را فراگرفته است و راهپیمایی های گسترده ای از سوی مردم این منطقه انجام می گیرد.

مراسم تشییع این دو جوان، بعدازظهر روز گذشته با حضور بیش از 20 هزار شهروند شیعه در قطیف عربستان تشییع و به خاک سپرده شد./980/ب902/گ
ارسال نظرات