۰۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۱۷۶۰۵
امام جمعه موقت تبریز:

دشمن درصدد نفوذ مهره‌های خود به مجلس است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تبریز گفت: دشمن درصدد نفوذ مهره‌های خود به مجلس شورای اسلامی و ایجاد ناآرامی در کشور است.
آيت الله آل هاشم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: جریان انحرافی و مغرض نظام برای تصاحب کرسی های مجلس برنامه ریزی دارد، مردم باید هوشیار نسبت به مسائل روز جامعه باشند.

وی با بیان اینکه انتخاباتی پرشور و با نشاط تنها با حضور گسترده همراه با بصیرت مردم محقق خواهد شد، تصریح کرد: دشمن درصدد نفوذ مهره‌های خود به مجلس شورای اسلامی و ایجاد ناآرامی در کشور است، باید در برابر توطئه های مغرضان داخلی و خارجیآگاه بود و کسانی را به مجلس بفرستیم که در خط ولایت و رهبری هستند.

آیت الله آل هاشم خاطر نشان کرد: کسانی شایسته عنوان نمایندگی مجلس هستند که خدمت صادقانه و مشفقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند، عده ای در آستانه انتخابات به دنبال عوام فریبی هستند که با آموزه های دینی ما مغایرت دارد.

خطیب جمعه تبریز با تاکید بر این‌که انتخابات مجلس محملی برای تقویت وحدت ملی و اسلامی است، افزود: باید افراد مؤمن و معقتد به ولایت به مجلس راه یابند تا از آرمان های امام راحل‌(ره) دفاع کرده و مشکلات مردم را حل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته بسیج‌ اظهار داشت: بسیجیان مخلص و بی‌ادعا همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند، همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس حماسه ها آفریدند، اکنون نیز می توانند حماسه ساز باشند.

آیت الله آل هاشم تصریح کرد: دشمنان بدانند که ملت ایران با روحیه بسیجی مقابل هرگونه تهدید و تحریم ایستاده‌اند و تا تحقق کامل حقوق هسته ای خود از پای نخواهند نشست.

وی در پایان با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، بر برگزاری باشکوه ویژه برنامه‌های سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) به دور خرافه و بدعت تاکید کرد و گفت: عزاداری‌های مشروع و بدون تظاهر لازمه امروز جامعه برای رهایی از مشکلات و معضلات اجتماعی و اخلاقی است.

عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که دهه اول محرم فرصتی برای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: عمل به این فریضه الهی یک تکلیف همگانی است، بایستی نسبت به تکریم شعائر اسلامی و ترویج آموزه های دینی اهتمام ویژه ای داشت./935/پ202/س
ارسال نظرات