۱۰ آذر ۱۳۹۰ - ۰۱:۳۴
کد خبر: ۱۱۸۰۱۰
یکی از فعالان سیاسی بحرین:

آل خلیفه در حال اجرای نقشه های آمریکاست

خبرگزاری رسا ـ روحانی معارض رژیم آل خلیفه تاکید کرد که این رژیم در حال اجرای نقشه آمریکا برای تغییر جهت انقلاب است.
سيد جعفر علوي از فعالان سياسي بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید جعفر علوی از رهبران جیران العمل اسلامی بحرین نسبت به اجرای نقشه های آمریکا از سوی رژیم آل خلیفه به شدت هشدار داد.

وی در این باره گفت: نظام آل خلیفه می خواهد انقلاب را به سمتی که مورد نظر آمریکاست هدایت کند تا قیام ملت را تنها درصدد اصلاح برخی از امور نشان دهد، ولی ملت بحرین کاملا هوشیار است و هر روز با حضور در خیابان ها شعار سرنگونی نظام را سر می دهد.

حجت الاسلام علوی با اشاره به ادامه جنایت آل خلیفه علیه ملت بحرین افزود: رژیم آل خلیفه پس از انتشار گزارش کمیته حقیقت یاب همچنان به جنایت علیه مردم می پردازد و هیچ تغییری در اوضاع کشور حاصل نشده است.

این فعال سیاسی گزارش کمیته حقیقت یاب را به شدت مورد انتقاد قرار داد و تصریح کرد: گزارش کمیته حقیقت یاب فتنه های مذهبی که از سوی رسانه های رژیم ترویج داده می شود را نادیده گرفته و حتی از تجاوز علیه شهروندان سنی سخن گفته است، همه این ادعاها اکاذیبی است که از سوی مقامات سر داده می شوند تا چهره قیام ملت بحرین را مخدوش سازند.

وی رژیم آل خلیفه را دروغگو خواند و ادامه داد: رژیم آل خلیفه صادق نبوده و نخواهد بود، این رژیم بر پایه کذب و نفاق تاسیس شده و هیچ گاه به وعده های داده شده عمل نمی کند و همواره در حال خیانت به امانت است. اگر مقامات این نظام اندکی صادق بودند باید زندانیان سیاسی را آزاد می کردند و کارکنان اخراج شده که تعداد آنان از 3000 تن فراتر رفته است را به کار بازمی گرداندند.

سید جعفر علوی بر لزوم سرنگونی نظام آل خلیفه تاکید کرد و اظهار داشت: آل خلیفه جنایت های بزرگی را علیه ملت مرتکب شده و استقلال بحرین را خدشه دار ساخته است، ملت هیچ اعتنایی به گزارش کمیته حقیقت یاب ندارند و بر لزوم سرنگونی نظام تاکید می ورزند./980/ب902/گ
ارسال نظرات