۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۰۳:۳۰
کد خبر: ۱۱۸۱۱۱

حزب الله لبنان تحریم های جدید علیه ایران را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان ضمن محکوم کردن تحریم های جدید دولت های غربی و آمریکا علیه ایران، این تحریم ها را ظالمانه و بی اساس خواند.
حزب الله
به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان جمعه شب در واکنش به تحریم های جدید دولت های غربی و آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای، ابراز داشت: نیروهای بین المللی شر باری دیگر دست به دست هم دادند تا تحریم های تازه ای را علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کنند تا تحریمی دیگر را به لیست تحریم های دولت های غربی و در راس آنها آمریکا علی شخصیت ها و نهادها ایران در طول سالیان گذشته بیافزایند.

این بیانیه این تحریم ها را بخشی از حمله بین المللی علیه ایران، سوریه و ملت های منطقه و محور مقاومت و بازدارندگی دانست و افزود: این تحریم ها تنها علیه ملت هایی اعمال می شود که از ده ها سال پیش در برابر تجاوزگری پیوسته دولت های غربی ایستاده اند.

حزب الله لبنان این تحریم های ظالمانه و بی اساس را به شدت محکوم کرد و خواستار افزایش همکاری و هماهنگی اقتصادی میان کشورهایی که مورد تحریم و تقویت روابط فی ما بین برای ناکام ساختن سیاست مجازات دسته جمعی غرب در تعامل با این کشورها شد.

این بیانیه خوی خودکامگی مستکبرانه آمریکا و کشورهای غربی را محکوم کرد و این تحریم ها را دلیلی آشکار بر این سرشت و نشانگر ورشکستگی سیاست هایی که غرب برای تحلیل نیروی مقاومت و از بین بردن ثبات محور بازدارندگی در پیش گرفته اند، دانست.

جنبش حزب الله در پایان هوشیاری ملت هایی که در برابر سلطه جویی آمریکا ایستاده اند و به هیچ بهایی تسلیم دیکته های او نمی شوند را ستود و ملت های منطقه را از سیاست های شوم واشنگتن به هدف تجزیه منطقه و وداشتن آن به حرکت در راستای منافعش بر حذر داشت./981/ب902/گ
ارسال نظرات