۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۱۸۱۶۰
با سخنرانی حجت الاسلام شجونی؛

گردهمایی 16 آذر عاشورایی در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور مازندران از برگزاری گردهمایی دو هزار نفری دانشجویان دانشگاه پیام نور مازندران در روز 16 آذر با عنوان «16 آذر عاشورایی» خبر داد.
ماه محرم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ولی‌الله مرادیان، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور مازندران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این که برای فرهنگ‌سازی عاشورایی، امسال 18 هیأت دانشجویی 18 دانشگاه پیام نور مازندران تشکیل شده است، گفت: طبق مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور استان، همزمان با ایام عزاداری محرم و به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو، گردهمایی دو هزار نفری دانشجویان دانشگاه پیام نور مازندران در روز 16 آذر با عنوان «16 آذر عاشورایی» برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مرادیان با اشاره به این که این گردهمایی در دانشگاه پیام نور مرکز ساری برگزار می شود، اظهارداشت: حرکت هیأت‌های دانشجویی از مجتمع 15 خرداد ساری به سمت مصلی جمعه خواهد بود.

وی با بیان این که حجت الاسلام جعفر شجونی، عضو مرکزی جامعه روحانیت تهران سخنران این مراسم است، افزود: برگزاری این مراسم در سال های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ پیام نور مازندران با اشاره به این که جوانان ما تحت تاثیر جنگ نرم دشمن قرار دارند به همین دلیل نیازمند فرهنگ عاشورایی به ویژه در میان دانشجویان هستیم، خاطرنشان کرد: جوانان ما با به میدان آمدن می‌خواهند به نسل گذشته اعلام کنند اگر چه تحت جنگ نرم دشمن قرار دارند اما این گونه نیست که کاملا تسلیم شوند و دشمن را در جنگ فرهنگی هم عقب خواهند راند.

وی ادامه داد: جوانان ما اعتقادات راسخ به دین، انقلاب اسلامی، نهضت امام و مقام معظم رهبری دارند و جوانان بسیجی در برخورد با سفارت انگلیس این اعتقاد را نشان دادند./950/پ203/س
ارسال نظرات