۱۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۱۸۹
نماینده ولی فقیه در سیستان‌‌و‌بلوچستان:

بهره‌مندی از دانش و هنر در مسیر امر به معروف ضروری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان گفت: علم و هنر دو شاخصه اصلی یک مدیر و آمر به معروف و ناهی از منکر است که باید در مسیر کاری از آن استفاده شود.
حجت الاسلام والمسلمين سليماني، امام جمعه زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، شب گذشته در پنجمین کلاس اخلاق ویژه مدیران و معاونان ادارات کل، نهادها و سازمان‌های سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در هر سیستم مدیریت، علم و هنر دو بال و دو بازوی مهم برای آن شخص شناخته می شود که باید این علم و هنر در راستای کاری آن ارگان باشد و به شکلی درست از آن استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی افزود: مدیریت باید گروهی باشد و با تمامی کارکنان هماهنگ بوده و با همفکری و مشورت آنها کار را انجام دهد، چرا که مدیریت یک طرفه ارزشی ندارد و نمی تواند سازمان را به اهداف مدنظر برساند.

وی متواضع بودن را یکی دیگر از شاخصه‌های یک مدیر دانست و گفت: مدیر در برابر کارکنان و کارمندان در حین متواضع بودن باید قاطع نیز باشد و با متخلف با قاطعیت برخورد کند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی با اشاره به اهمیت اجرای تذکر لسانی در سطح ادارات،از تمامی مدیران و معاونین دستگاهها خواست: به اجرای این امر مهم با روش و رفتار مناسب بپردازند.

حبیب لکزایی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از استقبال مدیران کل و معاونان نهادها و سازمان‌ها و ادارات کل از سلسله نشست‌های کلاس اخلاق در استان اظهار داشت: این کلاس‌ها با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است که هر ماه یک بار برگزار شود وبا توجه به مصوبه شورای معاونان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان، گواهی‌نامه 6 ساعته ضمن خدمت به هر فردی که بتواند در سه جلسه این کلاس‌ها شرکت کند از سوی ستاد احیای استان اعطا خواهد شد.

لکزاییی در ادامه به گزارشی از فعالیت‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در طول سال جاری و هفته احیاء پرداخت و برگزاری دومین همایش تبیین رویکرد، راهبردها و توانمندسازی ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر استان را با شرکت چند صد نفری از مدیران ادارات کل و رؤسا، دبیران، مسئولان دفاتر، معاونان ستاد های احیای سراسر استان، از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری در استان عنوان کرد.

وی در ادامه اجرایی شدن برنامه های ابلاغی شوراهای امر به معروف ونهی از منکر ادارات و انجام تذکر زبانی در سطح ادارات را خواستار شد.‌/940/پ203/س
ارسال نظرات