۱۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۱۱۸۲۳۶

ترس و وحشت مقامات صهیونیستی از پیروزی اسلامگرایان در مصر

خبرگزاری رسا ـ پیروزی اسلامگرایان در اولین مرحله انتخابات پارلمانی مصر ترس و وحشت فراوانی را در مقامات صهیونیستی به وجود آورده است.
اخوان المسلمين
به گزارش خبرگزاری رسا، رژیم صهیونیستی انتخابات و حوادث اخیر در مصر را با نگرانی بسیار دنبال می کند و تا پیش از اعلام نتایج انتخابات امیدوار بود که شورای عالی نظامی مصر مانع پیروزی اسلام گراها در انتخابات شود، اما با اعلام این نتایج عملا تمام امیدهای تل آویو بر باد رفت.

مقامات صهیونیستی می گویند: آنچه در مصر روی می دهد، درگیری میان شورای عالی نظامی مصر با اسلام گرایان است و به همین دلیل اسرائیل باید در انتظار شرایطی بسیار بدتر از وضعیت کنونی در صورت به قدرت رسیدن اسلام گرایان در مصر باشد.

معاون سابق رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم اشغالگر قدس نیز می گوید: عملیات ناخوشایندی از سوی مصر در آینده در انتظار این رژیم است و این کشور یکی از دشمنان اصلی اسرائیل خواهد شد.

گفتنی است، ائتلاف دمکراتیک به رهبری حزب آزادی و عدالت وابسته به جماعت اخوان المسلمین موفق به کسب 40 درصد آرا در نخستین دور انتخابات پارلمانی مصر شد.

لازم به ذکر است، حزب اخوان‌المسلمین از جمله گروه‌های اسلامی است که خواستار پایان دادن به فساد، احیای اقتصاد و ایجاد یک دموکراسی حقیقی است. این حزب در سال 1928 تأسیس شده، اما در دوران حکومت حسنی مبارک اجازه فعالیت نداشت و غیر قانونی اعلام شده بود./982/ب902/گ
ارسال نظرات