۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۱۸۳۳۹
رهبر جنبش حوثی یمن:

با سلاح ایمان در برابر نقشه های آمریکا و صهیونیسم می ایستیم

خبرگزاری رسا ـ رهبر جنبش حوثی یمن بر استفاده از سلاح ایمان در برابر نقشه های آمریکا و صهیونیست ها تاکید کرد.
عبدالملک الحوثي رهبر جنبش حوثي يمن
به گزارش خبرگزاری رسا، صدها هزار تن از عزاداران و سوگواران اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، روز گذشته در یمن به عزاداری پرداختند و سید عبدالملک بدر الدین الحوثی، رهبر جنبش حوثیان این کشور در این مراسم سخنرانی کرد.

عبدالملک الحوثی در این مراسم بر ادامه نهضت مردمی علیه دیکتاتوری تاکید کرد و گفت: ملت یمن به صبر و پایداری خود ادامه می دهند و تا پیروزی کامل انقلاب از اعتراضات دست برنخواهند داشت.

وی ملت یمن را به وحدت دعوت کرد و افزود: قشرهای مختلف ملت یمن باید یکپارچه شده تا بتوانند در برابر چالش های ایستادگی کرده و با کنار گذاشتن اختلافات میان یکدیگر با تهدیدات آمریکا، صهیونیسم و غربی ها مقابله کنند.

رهبر جنبش حوثیان تصریح کرد: حوثی ها با قدرت و سلاح صبر و استقامت و ایمان در برابر توطئه هایی که از سوی برخی قدرت های منطقه و کشور انجام می گیرد ایستادگی خواهند کرد و از همه شهروندان می خواهم اختلافات را کنار بگذارند و ما را در این امر یاری سازند.

الحوثی استفاده از درس های عاشورا را ضروری خواند و اظهار داشت: یمنی ها در برهه کنونی در مرحله حساسی قرار گرفته اند و به شدت به استفاده از درس ها و عبرت های عاشورا نیازمندند.

وی آمریکا را نسبت به اقدام علیه انقلابیون یمنی برحذر داشت و تاکید کرد: ما در جهت خنثی سازی توطئه آمریکا که می خواهد انقلاب یمن را طایفه ای جلوه دهد تلاش خواهیم کرد و اجازه عملی شدن نقشه هایش را نمی دهیم.

الحوثی کشورهای خلیج فارس برای یمن را آمریکایی و از طرف سفیر آمریکا در صنعا خواند و تاکید کرد که این طرح آمریکایی را به نام کشورهای همکاری خلیج فارس جلوه می دهند تا از مقبولیت بیشتری برخوردار باشد./980/ب902/گ
ارسال نظرات