۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۱۸۳۴۲
الوفاق بحرین:

حمله به عزاداران حسینی از انسانیت به دور است

خبرگزاری رسا ـ جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، حلمه تروریستی به عزاداران حسینی را مغایر آموزه های انسانی توصیف کرد.
جمعيت الوفاق اسلامي بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، بزرگ ترین حزب معارض رژیم فاسد آل خلیفه در پیامی، انفجارهای تروریستی علیه عزاداران حسینی در عراق و افغانستان را به شدت محکوم کرد.

در این پیام آمده است: جمعیت الوفاق اسلامی حملات وحشیانیه و ناجوانمردانه علیه شرکت کنندگان در عزاداری عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) در افغانستان و عراق را به شدت محکوم می کند.

الوفاق افزود: اینگونه اقدامات از انسانیت به دور است، مغایر آموزه های همه ادیان به شمار می آید و از هیچ کدام از پیروان ادیان و مکاتب مختلف صادر نمی شود، زیرا از دایره انسانیت به دور است.

بزرگ ترین جمعیت معارض آل خلیفه اندیشه های انحرافی را منبع تروریسم جهانی خواند و اظهار داشت: هدف قرار دادن هیئت های عزاداری اوج گمراهی بشریت به شمار می آید و روش های طبیعی بشری مغایر است. اندیشه های منحرف و افراطی، منبع همه شرارت ها در جهان است.

جمیعت الوفاق اسلامی به شهادت رسیدن عزاداران را به خانواده هایشان تسلیت گفت و تاکید کرد: مراتب تسلیت خود را به دولت و ملت های افغانستان و عراق بویژه خانواده های شهدای انفجارهای تروریستی عاشورا اعلام و یاد و خاطره شهدا را در این روز بزرگ به شهادت رسیدند را گرامی می داریم.

در بخش پایانی بیانیه آمده است: هرگونه اقدامی علیه عقاید و شعائر مردم گامی به سوی سوزاندن کشورها به شمار می آید و این امر تنها از دشمنان سر می زند، بر مردم واجب است در برابر این تجاوزها که جوامع را در آستانه ویرانی قرار می دهد ایستادگی کنند.

گفتنی است در انفجارهای تروریستی علیه عزاداران حسینی در شهرهای مختلف عراق 35 تن شهید و بیش از 136 تن دیگر زخمی شدند.

در انفجار تروریستی مشابهی که در میان عزاداران حسینی در افغانسان رخ داد نیز 6 تن شهید و بیش از 170 تن دیگر مجروح شدند./980/ب902/گ
ارسال نظرات