۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۵۱۵

مقتدی صدر گروه های مختلف عراق را به امضای منشور شرافت ملی فراخواند

خبرگزاری رسا ـ رهبر جریان صدر عراق، گروه های مختلف این کشور را به امضای منشور شرافت ملی دعوت کرد.
سيد مقتدي صدر رهبر جريان صدر  عراق
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ صلاح العبیدی، سخنگوی جریان صدر عراق از فراخوان حجت الاسلام سید مقتدی صدر برای امضای منشور شرافت ملی از سوی گروه های سیاسی، اجتماعی، حوزوی و عشایر کشور خبر داد.

شیخ صلاح العبیدی با ذکر خبر فوق گفت: رهبر جریان صدر عراق از همه گروه های سیاسی، اجتماعی، حوزوی و عشایر عراق می خواهد تا منشور شرافت ملی را در آستانه خروج نیروهای اشغالگر امضا کرده و صفحه جدیدی از گفت وگو و همکاری برای بازسازی عراق نوین را بگشایند.

وی افزود: شخصیت های مختلفی از دفتر شهید صدر (ره) به دیدار گروه ها و شخصیت های مورد نظر خواهند شتافت تا این طرح و اهمیت آن را ابلاغ کنند. البته بندهای این طرح که در آینده ای نزدیک در یک کنفرانس خبری اعلام خواهد شد با شخصیت های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد تا به نقاط مشترک دست یابیم.

خبر دیگر اینکه، حجت الاسلام سید مقتدی صدر با صدور پیامی از صائبی هایی که در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) شرکت کرده اند تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است: صائبی ها زیباترین جلوه های اخلاقی و وحدت ملی را به نمایش گذاشتند، بنده از آنان تقدیر و تشکر می کنم و آنها را به عنوان الگویی برای خود انتخاب خواهم کرد./980/ب902/گ
ارسال نظرات