۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۱۸۷۸۰

راه‌اندازی ایستگاه‌های بلوتوث مذهبی در خیابان‌های اصلی مشهد مقدس

خبرگزاری رسا ـ معاون امور فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از راه اندازی ایستگاه های بلوتوث مذهبی برای انتقال محتوای های دینی و فرهنگی در خیابان های اصلی و نقاط پر تردد مشهد خبر داد.
بلوتوث
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره کل روابط عمومی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام مهدی جودکی اظهارکرد: ایستگاه های ارسال بولوتوث در مراکز فرهنگی یا ایستگاه های صلواتی سطح شهر که در نقاط و اماکن پر تردد مشهد راه اندازی میشوند، فعال خواهند شد.

وی با تاکید بر لزوم پیوند بین مساجد استان و هیئات مذهبی افزود: برگزاری مجالس عزاداری باید در مساجد به عنوان اصلی ترین پایگاه فرهنگی اسلام انجام شود.
حجت الاسلام جودکی با بیان اینکه اعزام مبلغ به هیئات محوری استان نیز انجام شده افزود: اعزام مبلغ به هیئات در راستای رویکرد روحانی محوری و محتوا محوری در تشکل های مذهبی دنبال می شود.

وی افزود: روحانی محوری در هیئات موجب برطرف شدن آسیب ها و برخی خرافه های دینی و افزایش قدرت نرم نظام می شود.

ده هیئت برتر خراسان رضوی دهه آخر صفر معرفی می شوند

معاون امور فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از معرفی و تجلیل از ده هیئت برتر خراسان رضوی که در برگزاری مراسم و سوگواری اهل بیت آداب و سنن اسلامی را رعایت کرده اند خبر داد.
وی افزود: هیئاتی که با توجه به بیانیه ستاد ساماندهی شئونات مذهبی رفتار کرده و در ترویج فرهنگ عاشورا در مراسم و مجالس خود تلاش کرده باشند در دهه آخر محرم تقدیر می شوند.

معاون امور فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به اعزام مبلغان مذهبی به سراسر استان اشاره کرد و افزود: امسال هزار و 300 مبلغ و مبلغه به شهرها و روستاهای استان اعزام شده اند.

حجت الاسلام جودکی با تاکید بر اینکه حماسه نهم دی را هیئات مذهبی آفریدند افزود: امسال نیز هیئات مذهبی و تشکلهای دینی با بصیرت و بیداری خود دشمنان را در اهداف خویش ناکام خواهند گذاشت.

نمایشگاه محصولات فرهنگی محرم در مشهد برگزار می شود

وی از برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی محرم در دهه آخر صفر در مشهد خبر داد و افزود: در این نمایشگاه محصولات فرهنگی نظیر کتاب، نرم افزار، پوستر و بروشور و دیگر اقلام به نمایش گذاشته می شود.

حجت الاسلام جودکی بیان کرد: روزنامه دیواری پژوهشی که عناوین و موضوعاتی نظیر بصیرت افزایی، آداب زیارت، حرم شناسی، مشهد شناسی، سیره حضرت رضا(ع) و اهل بیت در آن گنجانده شده است در این اداره کل تهیه شده که بین هیئات مذهبی توزیع می شود.

وی با اشاره به تولید و انتشار نرم افزار برنامه های حسینی اظهارکرد: این نرم افزار جامع برای همه مبلغین و ائمه جماعات استان ارسال شده است.

معاون امور فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه ساماندهی ایستگاههای صلواتی در ایام محرم انجام شده به تحویل بنرهای چهارمتری مذهبی به این ایستگاه ها اشاره و اظهار کرد: به افرادی که می خواهند ایستگاه صلواتی راه اندازی کنند آموزش های لازم به منظور رعایت بهداشت و مسائل ایمنی داده شده است./930/د101/س
ارسال نظرات