۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۱۵۵
امام جمعه موقت دزفول:

ایران عزم جدی در مقابله با هر گونه تهدیدات دشمن را دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت دزفول گفت: کنترل هواپیمایی جاسوسی فوق مدرن آمریکا، اقدام قاطع نیروهای مسلح در دفاع از میهن اسلامی را نشان داد که از دشمن نترسیدند و نشان دادند هرکجا که به حریم ما تجاوز شود این‌ها قدرت مقابله داشته و عزم جدی در مقابله با هر گونه تهدیدات دشمن را دارند.
هواپيمايي جاسوسي آمريکا
حجت الاسلام مرتضی بیگدلی امام جمعه موقت دزفول در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا، اظهار داشت: تسخیر پهباد آمریکایی نشان داد که گل های روییده شده در باغ علم و غیرت و شهامت و شهادت طلبی ثمر داده و فرزندان برومند ایران اسلامی توانسته اند این کار بسیار پیچیده و سخت را انجام دهند.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: این اقدام جوانان غیور نظام اسلامی تنها گوشه ای از توانمندی ها و قدرت دفاعی و جنگ الکترونیک ایران است که این چنین سبب حیرت آمریکا و جهانیان شده است.

وی بیان داشت: شکار هواپیمای بدون سرنشین آمریکا وحشت زیادی به دل دشمن پنتاگون و کاخ سفید انداخته و این حرکت شجاعانه نیروهای مسلح این نکته را نیز نشان داد که فضای ایران برای دشمن نا امن بوده، به گونه ای که برخی کارشناسان غربی این حرکت را رسوایی امنیتی و کودتای بزرگ تبلیغاتی دانستند که ایران بر آمریکا تحمیل کرد.

امام جمعه موقت دزفول گفت: کنترل هواپیمایی جاسوسی فوق مدرن آمریکا، اقدام قاطع نیروهای مسلح در دفاع از میهن اسلامی را نشان داد که از دشمن نترسیدند و نشان دادند هرکجا که به حریم ما تجاوز شود این‌ها قدرت مقابله داشته و عزم جدی در مقابله با هر گونه تهدیدات دشمن را دارند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این که «دیگر سیاست ما این نیست که دشمن وقتی تجاوز کرد ما دفاع کنیم بلکه اگر تهدید کرد نیز تهدید کننده را در هم خواهیم کوبید و دستان تجاوزگر او را قطع خواهیم کرد»، اظهار داشت: این هواپیما برای دزدی و به سرقت بردن اطلاعات و شناسایی مراکز مهم ما به آسمان و فضای کشورمان ورود کرد که اقدامی تجاوزکارانه بوده که ما آن را محکوم کرده و مجامع بین المللی و سیاسی جهان نیز باید آن را محکوم کنند.

حجت الاسلام بیگدلی بیان داشت: سازمان ملل در این خصوص وظیفه سنگینی دارد و باید آمریکا را به خاطر این اقدام زشت و تجاوزکارانه اش محکوم کند و اجازه ندهد کشوری هر چه که می خواهد را انجام داده و به تجاوز‌ها خود علیه دیگر کشورها ادامه دهد./9465/ت303/ص
ارسال نظرات