۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۱۱۹۱۷۹
جدیدترین جنایت آل خلیفه علیه مقدسات؛

تخریب مسجدی دیگر و یورش به نمازگزاران شیعه در مناطق مختلف

خبرگزاری رسا ـ نیروهای امنیتی آل خلیفه یکی دیگر از مساجد بحرینی را تخریب و به نمازگزاران مساجد ویران شده یورش بردند.
نماز جماعت در مساجد ويران شده بحرين حمله به نمازگزاران در بحرين حمله به نمازگزاران در بحرين نماز جماعت در مساجد ويران شده بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، نیروهای امنیتی آل خلیفه که بیش از 34 مسجد شیعیان بحرین را تخریب کرده بودند، در جنایتی جدید به نمازگزارانی که نماز جماعت را در این مساجد ویران شده برگزار می کنند، یورش برده و جمع کثیری از آنان را زخمی کردند.

مقامات نظام فاسد آل خلیفه که از برگزاری نماز جماعت از سوی علما و شهروندان شیعه در مساجد ویران شده به شدت خشمگین هستند به نیروهای امنیتی دستور دادند به مسجد کویکبات در روستای توبلی حمله کرده و به شلیک گازهای اشک آور بپردازند.

نیروهای امنیتی همچنین به ضرب و شتم نمازگزاران اقدام کردند و حتی خودروهای امنیتی درصدد زیرگرفتن شهروندانی که به سوی این مسجد در حرکت بودند، برآمدند.

نظامیان بحرینی همچنین در جدیدترین جنایت علیه مساجد شیعیان، مسجد عین رستان در منطقه عالی را پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت شیخ محمود العالی ویران کردند.

با وجود سرکوب نمازگزاران شیعه، نماز جماعت در مساجد ویران شده با حضور علما و قشرهای مختلف مردم در شهرهای مختلف برگزار شد.

علمای شیعه با حضور در مساجد ویران شده فدک الزهرا (س) و ابوطالب (س) شهر حمد و مسجد امام صادق (ع) سلماباد حضور یافته و نماز جماعت را در این مساجد اقامه کردند./980/ب902/گ
ارسال نظرات