۳۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۱۹۳۸۳
فرماندار اندیمشک:

پیشرفت کشور نتیجه وحدت روز افزون حوزه و دانشگاه است

خبرگزرای رسا ـ فرماندار اندیمشک، پیشرفت کشور را نتیجه وحدت روز افزون حوزه و دانشگاه دانست و اظهار داشت: حوزه و دانشگاه همچون دو بال مستحکم برای ایران اسلامی می توانند افتخارات و دستاوردهای فراوانی را به ارمغان آورند.
وحدت حوزه و دانشگاه
رضا رضایی فاضل، فرماندار اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان با اشاره به فعالیت های شهید مفتح در راستای ایجاد وحدت و انسجام هر چه بیشتر حوزه و دانشگاه گفت: 27 آذر ماه همزمان با سالروز شهادت این بزرگ مرد تاریخ ایران اسلامی به روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.

این مقام مسوول پیشرفت میهن اسلامی را نتیجه وحدت روز افزون حوزه و دانشگاه دانست و بیان داشت: حوزه و دانشگاه همچون دو بال مستحکم برای ایران اسلامی می توانند افتخارات و دستاوردهای فراوانی را به ارمغان آورند.

وی با بیان این که پیشرفت همه جانبه کشور در گرو تقویت وحدت حوزه و دانشگاه و تلاش این دو نهاد است ابراز داشت:حوزه در مسائل دینی و دانشگاه در مسائل علمی می‌تواند کشور را در مسیرهای پیشرفت و ترقی سوق دهد؛ وحدت این دو نهاد می‌تواند در برداشت گام‌های دشوار پیشرفت نیز جامعه را کمک نماید.

رضایی با اشاره به آگاهی و بیداری ملت شریف ایران اسلامی بخصوص قشر حوزوی و دانشگاهی تصریح کرد: حضور در صحنه و بصیرت تمامی آحاد مردم دشمنان را بیش از گذشته نا امید کرده است.

وی با بیان این که وحدت حوزه و دانشگاه سبب خنثی سازی توطئه های غرب خواهد شد گفت: طلاب و دانشجویان با تعامل سازنده و تقویت ارتباط خود، زمینه پیشرفت و تعالی کشور را بیش از پیش فراهم کنند چرا که وحدت حوزه و دانشگاه می تواند ضربات جبران ناپذیری برای دنیای استکبار به همراه داشته باشد./9465/ت303/ص
ارسال نظرات