۰۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۱۹۴۷۶

مفتی اعظم بیت المقدس یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ مفتی اعظم بیت المقدس یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد و پیامدهای هتاکی های روز افزون شهرک نشینان صهیونیست علیه مقدسات اسلامی و مسیحی را بر عهده مسؤولان رژیم صهیونیستی دانست.
مسجدالاقصي
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد حسنین، مفتی اعظم بیت المقدس و سرزمین فلسطین، با اشاره به حمله ده ها شهرک نشین تندروی صهیونیست به صحن های مسجدالاقصی، گفت: هجوم شهرک نشینان افراطی صهیونیست به مسجدالاقصی و عربده کشی آنها در صحن های این مسجد در برابر دیدگان پلیس رژیم صهیونیستی و با حمایت امنیتی آنها صورت گرفت.

وی در دیدار با هیاتی از مسیحیان اسکاتلند در دفترش در بیت المقدس با اشاره به تجاوزگری های صهیونیست ها و هتاکی آنها علیه مقدسات از جمله به آتش کشیدن مساجد و کلیساها در قدس و سرتاسر فلسطین، افزود: پیامدهای این تجاوزگری ها که روز به روز وحشیانه تر می شوند بر عهده مسؤولان رژیم صهیونیستی است.

شیخ محمد حسنین با اشاره به ممانعت صهیونیست ها از برگزاری آیین های عبادی اسلامی و مسیحی و به آتش کشیدن مساجد و کلیساها در حلقه ای زنجیره وار از سوی شهرک نشینان افراطی، این اقدام ها را مخالفت همه قوانین و قراردادهای بین المللی دانست و تاکید کرد: این در حالی است که دین اسلام، دین تسامح است و بر آزادی پرستش و احترام به ادیان دیگر تاکید دارد.

گفتنی است که بامداد امروز ده ها شهرک نشین صهیونیستی تحت حمایت نیروهای امنیتی رژیم صیهونیستی به صحن های مسجدالاقصی یورش بردند که با دخالت فلسطینی های بیت المقدس و بخش های اشغالی سال 1984 که به شکل گسترده در مسجدالاقصی حضور داشتند از جولان دادن در صحن های مسجد باز ماندند./981/ب902/گ
ارسال نظرات