۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۱۱۹۶۹۶
رئیس هیئت دفاع از مساجد ویران شده خبر داد؛

برگزاری برنامه و فعالیت های ویژه مساجد ویران شده در بحرین

خبرگزاری رسا ـ رئیس هیئت مساجد ویران شده بحرین از برگزاری برنامه های متنوع ویژه دفاع از مساجد ویران شده خبر داد.
اقامه نماز جماعت در مساجد ويران شده بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد جواد شهابی، هیئت دفاع از مساجد ویران شده بحرین در پیامی از اهتمام ویژه جوانان به اقامه نماز جماعت در مساجدی که توسط نظامیان آل خلیفه ویران شده اند، تقدیر و تشکر کرد.

وی در این پیام تاکید کرد: از همه شهروندانی که با اقامه نماز جماعت و حصار کشی درصدد بازسازی مجدد مساجد ویران شده هستند تقدیر و تشکر می کنم، این اقدام سبب می شود تا تخریبکاران نتوانند بار دیگر دست خود را برای تجاوز به این اراضی مقدس که احکام مسجد بر آنها جاری می شود، دراز کنند.

حجت الاسلام شهابی با اشاره به دفاع مستمر علما از مساجد ویران شده افزود: مواضع علما در حمایت از بازسازی مجدد مساجد ویران شده و تاکید بر لزوم برپایی نماز جماعت در آنها قابل تقدیر است.

این عالم شیعه بحرینی از برگزاری برنامه ها و فعالیت های شورای اسلامی علمای این کشور درباره مساجد ویران شده در آینده ای نزدیک خبر داد و از همه شهروندان خواست تا در این برنامه ها که دفاع از مقدسات حقوق دینی و شهروندی مردم به شمار می آیند مشارکت گسترده ای داشته باشند.

علمای شیعه بحرین در راستای بزرگداشت مقام مسجد و اعتراض به تجاوز آل خلیفه به مساجد این کشور در شهرهای مختلف به اقامه نماز جماعت در این مساجد می پردازند.

نماز جماعت ظهر و عصر روز گذشته منطقه الکوره به امامت حجت الاسلام شیخ علی رحمه، معاون رئیس شورای اسلامی علما در مسجد تخریب شده الکوکبات برگزار شد.

حجج اسلام شیخ جاسم الخیاط، شیخ موسی السلمابادی و شیخ محمد المنسی نیز نماز جماعت را به ترتیب در مساجد العلویات منطقه زنج، مسجد امام صادق (ع) منطقه سلماباد و مسجد امام جواد (ع) شهر حمد اقامه کردند./980/ب902/گ
ارسال نظرات