۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۱۹۷۲۴

اعلام ‌آخرین مهلت شرکت در سومین جشنواره نماز و نیایش

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی نماز و نیایش در تبریز خبر داد.
دعا و نيايش
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، علی داننده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی "نماز و نیایش" در تبریز خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با هدف معرفی ابعاد معنوی و فرهنگی نماز و نیایش، شناسایی و ارائه آثار شاخص عکاسی با موضوع نماز و نیایش و تقویت ارتباط و تبادل تجربه‌های هنری میان هنرمندان فعال در حوزه دینی برگزار می‌شود.

وی همچنین تلاش در راستای توسعه و ترویج نماز در بین مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را از دیگر اهداف این جشنواره دانست.

داننده، موضوعات جشنواره را شامل نماز، نیایش، اتحاد و همبستگی امت اسلامی، نماز، نیایش و جوانان و نوجوانان، نماز، نیایش و بیداری اسلامی، نماز، نیایش و کودکان، نماز، نیایش و حالات معنوی، نماز، نیایش و دفاع مقدس عنوان کرد.

وی، آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 20 فروردین‌ماه 1391 اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پاپان تاریخ یاد شده به دبیرخانه جشنواره واقع در آذربایجان‌شرقی، تبریز، بلوار استاد شهریار، اول سربالایی ولیعصر، ‌مجتمع سینمایی 22 بهمن ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 3281200 و 3283351 تماس حاصل کنند.

داننده، با تاکید بر لزوم توجه به اصل پویایی و پیشرفت تاکید کرد: هنرمندان از ارسال آثار راه یافته به دیگر جشنواره‌ها و مسابقات پرهیز کنند، همچنین آثار ارسالی باید مستند بوده و مرز سندیت عکس حفظ شده باشد.

بر اساس این گزارش، هر‌ عکاس می‌تواند حداکثر 10 اثر به صورت تک عکس و هفت اثر به صورت مجموعه عکس به دبیرخانه ارسال کند.

آثار باید به صورت آنالوگ یا دیجیتال و به شکل رنگی یا سیاه و سفید عرضه شود و آثار آنالوگ باید پس از اسکن، مطابق با کیفیت عکس‌های دیجیتال و در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و نگاتیو آثار آنالوگ و فایل آثار دیجیتال باید نزد عکاس موجود باشد.

این گزارش می‌افزاید، فایل عکس‌ها باید بر روی لوح فشرده با اندازه اصلی(حداقل با عرض 50 سانتی متر و وضوح dpi 300وفرمتtiff یا jpeg ) ارسال و در لوح فشرده نام و نام خانوادگی و شماره تماس عکاس درج شود.

سومین جشنواره بین‌المللی نماز و نیایش توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری انجمن هنر عکاسی و انجمن سینمای جوان تبریز برگزار می‌شود و آیین اختتامیه، معرفی نفرات برتر و نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره نیز اردیبهشت‌ماه 1391 در تبریز برپا خواهد شد.

دور اول و دوم این جشنواره به صورت سراسری برگزار شده بود و این دوره با گستره بین‌المللی اجرا می‌شود./935/پ202/س
ارسال نظرات