۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۱۹۷۵۴
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

فتنه 88 با هدایتگری دلارهای آمریکایی پیش می رفت

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام حاجتی، با تأکید بر این که فتنه 88 با هدایتگری های دلارهای آمریکایی پیش می رفت، اضافه کرد: این در حالی است که جنبش ضد سرمایه داری وال استریت از هیچ دولتی در جهان حمایت نمی شود و کار آنان کاملاً مردمی است.
حجت الاسلام مير احمد رضا حاجتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، روز گذشته در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز، به پرسش های دانشجویان پیرامون جنبش وال استریت، آینده غرب و انتخابات مجلس پاسخ داد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که « آیا جنبش وال استریت به سرانجامی می‌رسد »، ابراز داشت: بنابر آخرین نظرسنجی نشریه‌ی وال استریت پیرامون مشروعیّت اوباما، 75درصد مؤید عدم مشروعیّت اوباما است و این نشان از این که قیام وال استریت به سرانجام خوبی خواهد رسید.

فتنه 88 با هدایتگری دلارهای آمریکایی پیش می رفت

مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر این که « جنبش وال استریت چه تفاوتی با جنبش سبز 88 دارد »، ابراز داشت: تفاوت آن جنبش با فتنه سال 88 را می توان در سخنان خانم هیلاری کلینتون پیدا کرد که گفت « ما این جنبش (سبز) را پشتیبانی می‌کردیم »، از این رو می توان فهمید که این جنبش، جنبش مردمی نیست.

وی با تأکید بر این که فتنه 88 با هدایتگری های دلارهای آمریکایی پیش می رفت، اضافه کرد: این در حالی است که جنبش ضد سرمایه داری وال استریت از هیچ دولتی در جهان حمایت نمی شود و کار آنان کاملاً مردمی است.

مردم آمریکا بدنبال منجی هستند

حجت الاسلام حاجتی با بیان این که جنبش وال استریت فراتر از بحث اقتصادی است، بیان داشت: برخی از اشعار تابلوهای خیابان های نیویورک فراتر از یک بحث اقتصادی است و این مؤید این است که خلأ معنوی آن‌ها را به بن‌بست رسانده است و در واقع مردم آمریکا بدنبال یک منجی صالح هستند.

وی با اشاره به این که امروزه عصر ارتباطات، عصر IT است، گفت: دانشجویان ایرانی می توانند با استفاده از اینترنت و فضای سایبری با دانشجویان شرکت کرده در جنبش وال استریت همصحبت و به آنها روحیه دهند.

وی در پاسخ به سؤال « آینده غرب چگونه اداره خواهد شد »، تصریح کرد: به یقین آینده تمامی جهان از آن اسلام است، همه روزه شاهد گرایش مردم غرب به دین مبین اسلام هستیم؛ ولیعهد انگلیس فرانس چارلز می‌گوید « اگر می‌خواهید سیستم آموزش پرورش را درست کنید، معلمان مسلمان استخدام کنید تا درس زندگی را به بچه‌های ما بدهند » این دلیل بر حقانیت اسلام ناب محمدی است.

مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان در ادامه سخنانش عنوان داشت: موج اسلام‌گرایی کشورهای دنیا را در نوردیده است، وجود بزرگترین مساجد در ترکیه، وجود بیش از دو هزار مسجد در آمریکا و این که قرآن کریم پرفروش ترین کتاب سال انگلیس نشانه های است از گسترش با سرعت اسلام در کشورهای اروپایی می باشد.

وی با تأکید بر گسترش اسلام در مجامع علمی غرب، خاطر نشان ساخت: پرفسور محمد لاگن حوزن از دانشمندان آمریکایی مسلمان شد راه نجات جهان امروزی را ظهور امام زمان(عج) می داند.

حجت الاسلام حاجتی در ادامه سخنانش به بحث انتخابات مجلس نهم اشاره و تصریح کرد: دانشجویان باید با حفظ هوشیاری و بصیرت خود در صحنه حاضر شوند چرا که دشمنان برنامه ریزی های جدیدی را برای انتخابات پیش رو تدارک دیدند./9463/پ202/ص
ارسال نظرات