۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۱۱۹۷۵۶
حماسه عاشورایی(14) نماینده مردم آبادان در مجلس:

بصیرت و عشق به ولایت و نظام مهمترین عامل شکست فتنه گران بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان در فتنه 88 بصیرت و عشق به ولایت و نظام اسلامی مردم را در نظر نگرفته بودند و این مسأله مهمترین عامل شکست آنان بود.
بصيرت/1
سید حسین دهدشتی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به حماسه 9 دی‌ماه سال 88، اظهار داشت: اقدام ملت انقلابی ایران در نهم دی‌ماه برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی بود و این امر سند عزت نظام اسلامی و مردمی بودن جمهوری اسلامی را ثابت کرد.

دهدشتی خاطرنشان کرد: دشمنان با این اقدام خود تصور کردند که دیگر کار نظام اسلامی ساخته شده و به اهداف شوم خود که همان دسترسی به نظام اسلامی است، رسیده اند، اما آنها بصیرت و عشق به ولایت و نظام اسلامی مردم را در نظر نگرفته بودند و این مسأله مهمترین عامل شکست آنان بود؛ اما دشمنان و منافقان داخلی و خارجی نظام اسلامی هوشیار باشند که هیچ گاه نخواهند توانست عشق و ارادت مردم به ولایت و نظام اسلامی را از بین ببرند و یقین کنند که خواب دسترسی به این نظام و انقلاب را به گور می برند.

وی ادامه داد: بی‌حرمتی به عزاداری امام حسین (ع) و مقدسات مذهبی، احساسات دینی مردم را به جوش آورده و سبب رسوایی دشمنان شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که سبب شد تا کشتی انقلاب اسلامی راه خود را گم نکند و در مسیر اصلی خودش که همان پیشرفت و اقتدار است، حرکت کند، رهبری حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری بود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد دلسردی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی است، گفت: دشمنان نظام اسلامی با به کار گیری این ترفند در تلاش بودند تا از پشتوانه مردمی نظام کاسته و ایران اسلامی را دچار چالش درونی کنند، اما حماسه غرور آفرین 9 دی مهر محکمی بر اقدام های ننگین آنان بود.

این مقام مسؤول، با تببین نقشه دشمن برای به چالش کشاندن انتخابات، تصریح کرد: آنها می‌خواهند از این انتخابات به نفع خود و ایجاد تنش و برانگیختن احساسات مردم استفاده کنند؛ از این رو مردم همیشه بیدار و در صحنه ایران اسلامی بدانند که باید نسبت به توطئه های داخلی و خارجی هوشیار، آگاه و همواره گوش به فرمان منویات و سخنان مقام معظم رهبری باشند و روحانیان نیز باید به عنوان فعالان عرصه های فرهنگی با بصیرت افزایی در جامعه از سنگر اسلام و ولایت فقیه دفاع کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به یقین مردم شهید پرور خوزستان با حضور گسترده خود در این دوره از انتخابات مجلس، بیعتی دوباره با نظام و آرمان های متعالی انقلاب اسلامی خواهند بست.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: مشارکت مردم اصل و مبنای حرکت مجریان در انتخابات آتی مجلس و عمل به قانون، میثاق مجریان در برگزاری انتخابات سالم است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود، با تأکید بر اصل بی‌طرفی مجریان انتخابات اظهار داشت: ما موظف هستیم به‌صورت عادلانه با کاندیداها برخورد کنیم و از انجام کارهای غیرقانونی بپرهیزیم./9465/ت302/ج
ارسال نظرات