۰۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۸۲۴
حماسه عاشورایی(8) حجت‌الاسلام بهرام:

سکوت کنندگان، عاملان گسترش غائله فتنه سال 88 هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه سژاه اهواز با اشاره به این که حضور 80 درصدی ملت ایران در انتخابات سال 88 دموکراسی دینی را به جهان معرفی کرد از سکوت کنندگان به عنوان عاملان گسترش غائله فتنه سال 88 یاد کرد.
حجت الاسلام بهرام، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه امام علي (ع) اهواز
حجت الاسلام علی کاظم بهرام مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با بیان این که حضور 80 درصدی ملت ایران در انتخابات سال 88 دموکراسی دینی را به جهان معرفی کرد، ابراز داشت: حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم ایران در نهم دی ماه نیز عامل رسوایی دموکراسی غرب شد.

وی با تأکید بر این که سکوت کنندگان، عاملان گسترش غائله فتنه سال 88 هستند، گفت: متأسفانه جنگ نرم دشمنان در سال 88 برخی ها را با خود همراه کرد که این امر باعث به طول انجامیدن حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری به 8 ماه شد.

نه دی روز تولی و تبری است

حجت الاسلام بهرام اهانت به تصویر امام خمینی(ره)، حمله به حسینیه ها و سوزاندن پرچم امام حسین(ع) را اوج اغتشاشات فتنه 88 دانست و افزود: پس از این حوادث تلخ ملت ایران نمی توانستند صبر کنند چرا که همه دارایی آنان پرچم امام حسین(ع) است.

وی ادامه داد: نهم دی ماه روز تولی و تبری، روز هم افزایی یاران انقلاب، روز پیروزی قدرت نرم جمهوری اسلامی بر استکبارجهانی، روز رسوایی و مبارزه با دیکتاتوری قانون دانان قانون شکن است.

این فعال سیاسی با بیان این که انقلاب اسلامی نعمتی است که از سوی خداوند سبحان به ملت ایران هدیه شده، خاطر نشان کرد: مردم همواره با حضور خود در صحنه شکرگزار و پاسدار این نعمت الهی هستند که می توان ثمره شکر نعمت خداوند را در بیداری اسلامی و جنبش های آزادی خواه در سراسر جهان دانست.

ضرورت حضور روحانیان در فضای جامعه امروزی

حجت الاسلام بهرام اظهار داشت: فلسفه حضور روحانیت در جامعه اسلامی هدایتگری، جریان شناسی و مدیریت فکری سیاسی است که همین امر موجب پی بردن دشمنان اسلام به منزلت و نقش هدایتی و مدیریتی روحانیت و حوزه های علمیه در جوامع اسلامی و جهان تشیع شد.

وی به تبیین توطئه دشمنان برای ایجاد فاصله بین روحانیت و جامعه پرداخت و افزود: یکی از راه‌های ایجاد فاصله و تفرقه بین مردم و حوزه، ترویج اندیشه های لیبرالیسم و دموکراسی لیبرالیستی در بین آنها است که همه باید از این توطئه بر حذر بوده و حوزه علمیه به بیان کامل و صحیح اندیشه های اسلامی و اهل بیت (ع) بپردازند.

این فعال سیاسی، رسانه های بیگانه را امپراطوری تبلیغات سوء علیه نظام اسلامی ایران دانست و گفت: روحانیون باید همانند گذشته با کیاست و سیاست، به مسایل مربوط به نظام و انقلاب توجه داشته باشد و با حفظ ارتباط خود با مراجع اصیل انقلاب و اسلام، جامعه را از انحرافات محافظت کنند تا بتوانیم جامعه ای با بینش سیاسی و قدرت تشخیص بالا داشته باشیم.

وی اختلاف سلیقه را دلیلی بر مختار بودن انسان ها دانست و خاطر نشان کرد: اختلاف سلیقه زمینه ساز پویایی نظام است لکن حد و مرزهایی دارد که نباید از آنها عبور کرد و سخنان مقام معظم رهبری یکی از آنها است که فصل الخطاب بوده و موجبات وحدت در جامعه را فراهم می سازد./9463/ت302/ص
ارسال نظرات