۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۱۹۸۶۳

آذربایجان غربی برترین استان ‌در برگزاری گفتمان‌های دانشجویان و طلاب است

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی گفتمانهای دینی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در دفتر گفتمان و اندیشه جوان سازمان تبلیغات اسلامی، آذربایجان غربی جزء سه استان برتر در برگزاری دانشجویان و طلاب انتخاب شده است.
گفتمان ديني
جواد اکبرپور، دبیر اجرایی گفتمان های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، ‌در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: براساس ارزیابی های انجام شده توسط دفتر گفتمان و اندیشه جوان معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی، آذربایجان غربی جزء سه استان برتر در اجرای گفتمان‌های دانشجویان و طلاب انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: امسال اجرای 40 گفتمان دینی دانشجوییو طلاب در دستور کار قرار دارد که پیش بینی می شود بیش از 5 هزار نفر را زیر پوشش قرار دهد.

اکبرپور با اشاره به تجلیل از دو استاد گفتمان دینی آذربایجان غربی از سوی دفتر گفتمان و اندیشه جوان معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، بیان داشت: قهرمان مددلو از خوی و حجت الاسلام ابراهیم عزیزی از نقده تجلیل شدند.

دبیراجرایی گفتمان‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از اجرای یک هزار گفتمان دینی در سطح استان در سالجاری خبر داد.

اکبر پور با اشاره به حمایت اعتباری مرکز از برنامه های فرهنگی شهرستان‌ها و در راستای افزایش شاخص‌های ابلاغی گفت: اجرای 500 گفتمان دینی با موضوعات مختلف به شهرستان‌ها ابلاغ شده است که با اجرای آنها تعداد گفتمان‌های برگزار شده در سال 90 به یک هزار مورد می‌رسد.

وی از رشد هشت برابری اجرای گفتمان‌های دینی در سطح مدارس، مساجد، دانشگاه‌ها و کانون‌های فرهنگی در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

اکبرپور تاکید کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی ویژه مدارس سمپاد، مربیان پرورشی، طراحی و راه اندازی وبلاگ گفتمان‌های دینی و به روز رسانی بانک اطلاعات گفتمان‌های دینی از اهداف این طرح در نیمه دوم امسال است./936/پ202/س

ارسال نظرات