۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۱۹۹۱۵
معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی:

قیام 9 دی سیاست عالمانه ملت ایران را به نمایش گذاشت

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم با خلق حماسه 9 دی، همه تهدیدها و توطئه‌های شوم دشمنان را با سیاست و کیاست عالمانه در نطفه خفه کردند.
بازبيني حماسه 9 دي در سال 88
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، ابراهیم فتح الهی امروز در همایش « 9 دی پایان یک توهم بزرگ» افزود: حماسه 9 دی ماجرای چند روز یا چند ماه نیست؛ بلکه نشانگر یک جریان تاریخی است که در بستر زمان به دست ملت ولایتمدار و انقلابی کشور به وقوع پیوست.

وی 9 دی را نماد بارز دشمن‌شناسی، دشمن‌ستیزی و بصیرت ملت‌ قلمداد کرد و گفت: مردم با خلق حماسه 9 دی، همه تهدیدها و توطئه‌های شوم دشمنان را با سیاست و کیاست عالمانه در نطفه خفه کردند.

فتح الهی بروز حادثه تاریخی نه را بیانگر بصیرت دینی و سیاسی بین اقشار مختلف مردم دانست و اظهار داشت: ملت ایران با برخورداری از قدرت تحلیل، ترکیب، نقد، درک نیازهای زمان، پیش‌بینی آینده، برنامه‌ریزی، کنترل و قدرت عمل 9 دی را خلق کرده و بر همه نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب خط بطلان کشیدند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تأکید بر نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی‌کردن فتنه سال 88 تصریح کرد: خاموش شدن فتنه 9 دی نشان‌دهنده عظمت و اقتدار مقام معظم رهبری است چرا که در آن شرایط حساس و دشوار آحاد ملت را به گونه‌ای راهبری و هدایت کردند که نه ‌تنها در این برهه کشور و نظام دچار لطمه جدی نشد بلکه بر اتحاد و یکدلی ملت ایران بیش از بیش افزوده شد.

فتح‌الهی با بیان این‌که به برکت انقلاب و ولایت فقیه سیاست مبتنی بر دیانت در همه ابعاد و امور شاهد هستیم، گفت: امروز به شکل واقعی شاهد تحقق اصول اسلامی و دینی در همه زوایای جامعه هستیم.

گفتنی است، همایش «‌9 دی پایان یک توهم بزرگ» پیش از ظهر امروز با حضور دانشجویان، علماء و مسؤولان دانشگاهی و اجرایی استان در سالن آمفی‌تئاتر چمران دانشگاه ارومیه برگزار شد./936/پ202/س

ارسال نظرات