۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۹۹۳۸
جنبش آزادگان بحرین:

شورای امنیت و سازمان ملل مواضع شفافی در قبال جنایت های آل خلیفه اتخاذ کنند

خبرگزاری رسا ـ جنبش آزادگان بحرین از شورای امنیت و سازمان ملل خواست مواضع شفافی را در قبال جنایت های آل خلیفه اتخاذ کنند.
جنبش آزادگان بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش آزادگان بحرین با صدور بیانیه ای که در نشریه صوت الحرین وابسته به این جنبش منتشر شد از جهانیان خواست تا نسبت به جنایت های آل خلیفه سکوت اختیار نکرده و به محکومیت این جنایت ها بپردازند.

این جنبش شورای امنیت و سازمان ملل را به محکومیت شفاف جنایت های رژیم سفاک آل خلیفه علیه ملت بحرین فراخواند و بر لزوم محاکمه جنایت کاران در دادگاه های بین المللی تاکید کرد.

انقلابیون بحرینی در این بیانیه تاکید کردند: سازمان ملل و شورای امنیت باید دو کمیته تحقیق را برای بررسی کشتار و شکنجه شهروندان بحرینی و محاکمه جنایت های پادشاه و خانواده وی را به بحرین ارسال کنند تا دوران سیاه آل خلیفه برای همیشه از کشور دور شود، جنایت کاران به سزای اعمال خود برسند و قربانیان و ضرردیدگان به حق خود دست یابند.

این بیانیه می افزاید: در صورتی که سازمان ملل و شورای امنیت این اقدامات را انجام ندهند نمی توان هیچ امیدی به تغییر وضعیت کنونی داشت و ظلم و استبداد و قلع و قمع مردم با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت.

جنبش آزادگان بحرین با اشاره به نتایج کمیته حقیقت یاب آل خلیفه اظهار داشت: هر که می خواهد به بحرین به چشم قانون و عدالت بنگرد وظیفه دارد به تلاش برای پایان جنایت های آل خلیفه و محاکمه سران نظام اقدام کند بویژه اینکه گزارش کمیته حقیقت یاب که از سوی خود مقامات تاسیس شده بود بر جنایت کار بودن دولت صحه گذاشته است.

در بخش پایانی بیانیه آمده است: گرچه کمیته حقیقت یاب نتوانست حقایق را به صورت آشکار بازگو کند و سطح جنایت های مقامات را تا حدود فراوانی نادیده گرفت، لیکن اعتراف به شکنجه شهروندان به منزله اعتراف واقعی نظام علیه خود است./980/ب902/گ
ارسال نظرات