۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۲۰۰۰۰
مدیرکل ارشاد خوزستان:

مساجد به ناتوی فرهنگی پاسخ کوبنده‌ای دهند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، خواستار ترویج مبانی اسلامی از سوی مساجد و مراکز فرهنگی ایران شد.
حجت الاسلام سپهر در همايش تجليل از خبرنگار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا خوزستان، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، عصر روز گذته در نخستین همایش قرآنی آبادان، اظهار داشت: اندیشه و تفکر قیام امام حسین(ع) بر اساس و محور دین و قرآن تشکیل شده است؛ از این رو این تفکر برای همیشه شکست ناپذیر و جاودان خواهد ماند.

وی تصریح کرد: در سنوات گذشته استکبار جهانی و ایادی آن با استفاده از جنگ سخت به مقابله با تفکر اسلامی ـ قرآنی نهضت امام خمینی(ره) برخاست و نتوانست در برابر مردمی که عزم آنها از فولاد است ایستادگی کنند.

حجت‌الاسلام سپهر با اشاره به الهام گیری مردم لبنان از مقاومت انقلاب اسلامی در برابر هجوم رژیم غاصب صهیونیست و نیز مقاومت مردم غزه، اذعان داشت: انقلاب اسلامی با صدور اندیشه های ناب امام خمینی(ره) سبب پیروزی حق علیه باطل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، نهضت فرهنگی ایمانی در ایران را الگوی بیداری اسلامی در کشورهای منطقه دانست و بیان داشت: خودباوری دینی ملت ها در مصر، تونس و یمن نمونه بارزی از آن بوده که این مسأله نیز نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام سپهر، با اشاره به اقدام های فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ایران، گفت: هم اکنون دشمن رویکرد خود را در مقابله با انقلاب اسلامی تغییر داده و با استفاده از جنگ نرم سعی در پیشبرد اهداف خود دارد که روحانیان و فعالان عرصه های فرهنگی باید با ترویج اسلامی ناب محمدی و استفاده از ابزارهای روز دنیا آن هم به صورت اسلامی با این جنگ دشمنان مقابله کنند.

وی تأکید کرد: امروز استکبار با ترویج بدحجابی سعی در شکستن حرمت حجاب و عفاف در میان جوامع را دارد که جوانان این مرز و بوم باید با رعایت حجاب فاطمی و ترویج آن در سایر جوامع غربی خود به الگویی برای جوانان و نوجوانان کشورهای غربی قرار گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان سخنان خود، به فتنه 88 و نزدیک شدن به سالروز حماسه 9 دی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن هم اینک مسأله براندازی انقلاب اسلامی را از طریق فرهنگی در پیش گرفته که مساجد و کانون های فرهنگی باید با ترویج مبانی اسلامی بر گرفته از آموزه های ناب قرآنی جوانان و نوجوانان این نظام و انقلاب را بیمه کنند./9465/پ202/ص
ارسال نظرات