۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۲۰۰۰۱

نخستین نشریه روش‌های تحصیل منتشرشد

خبرگزاری رسا ـ نخستین نشریه روش های تحصیل وآمادگی برای امتحان از سوی معاونت پژوهشی مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اهواز منتشر شد.
بدون تصوير 2
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در راستای آماده سازی طلاب و روحانیون در فصول امتحانات نخستین نشریه روش های تحصیل و آمادگی برای امتحان منتشر شد.

در بخش نخست این نشریه آمده است که برای آماده شدن برای امتحانات 3 نکته را باید در نظر گرفت، در مطالعه خود، سوالاتی طرح کنید که به نظرتان سوالات مناسبی برای امتحانات خواهند بود و در مطالعه مطالب را به زبان خود بیان و به خود تلقین کنید.

در بخش دوم نشریه به گذارندن امتحانات تشریحی اشاره کرده است که ابتدا به سرعت تمام سوالات را بخوانید، وقت امتحان را برحسب اهمیت سوالات را تقسیم کنید، کمی وقت برای دوره کردن پاسخ ها منظور کنید و ابتدا سوالاتی را جواب بدهید که در مورد پاسخ دادن به آنها اطمینان بیشتری دارید.

در بخش سوم و پایانی این نشریه به امتحانات تستی و شیوه پاسخ گویی به آن اشاره شده و آمده است: در موقع حدس زدن اولین حدس شما صحیح ترین است، پاسخ هایی را که می دانید غلط است را کنار بگذارید و بدین شکل تعداد پاسخ ها را محدود کنید و ابتدا سوالات ستده و بعد به سوالات دشوار بپردازید./9458/پ203/ص
ارسال نظرات