۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۱۲۰۰۳۵
اندیشمند شیعه مصر:

حزب وهابی نور مشتاق عادی سازی روابط با صهیونیست هاست

خبرگزاری رسا ـ یکی از اندیشمندان شیعه مصر تاکید کرد که حزب نور به شدت در پی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
احمد راسم النفيس انديشمند شيعه مصر
به گزارش خبرگزاری رسا، احمد راسم النفیس از اندیشمندان شیعه مصر در مقاله ای که در سایت اختصاصی وی منتشر شد اظهارات سخنگوی حزب سلفی نور این کشور که در انتخابات توانست بیشترین کرسی را پس از اخوان المسلمین بدست آورد، به شدت انتقاد کرد.

وی با اشاره به اظهارات سخنگوی حزب نور مبنی بر عدم لغو معاهده کمپ دیوید با رژیم صهیونیستی گفت: کشور در حال حاضر تحمل پذیرش سخنان اینگونه را ندارد و این اظهارات می تواند کشور را در آستانه آتش گرفتن قرار دهد.

النفیس افزود: سخنگوی حزب نور بهتر بود اندکی صبر کند و هنگامی که به قول آنان، ملت برای تطبیق احکام شرعی آماده شوند به ابراز نظرات خود می پرداخت.

این اندیشمند شیعه تصریح کرد: سخنگوی حزب نور از عاشقان صلح با صهیونیست هاست و به همین دلیل تاکید کرد که ما برای جنگ انتخاب نشده ایم و مصر به صلح و بازسازی نیازمند است و نمی خواهیم نزاع را در منطقه بوجود آوریم.

وی این سخنان را عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر برشمرد و اظهار داشت: اظهارات سخنگوی حزب نور کاملا عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به شمار می آید و سخنان وی با توجه به اینکه خاطر نشان ساخت که به گردشگران صهیونیست خوشامد خواهد گفت، نشان دهنده علاقه این حزب به ورود جاسوس ها و گردشگری غیراخلاقی صهیونیست ها به مصر است.

احمد راسم النفیس مصاحبه سخنگوی حزب نور با رسانه های صهیونیست را نشان دهنده بدتر بودن عناصر این حزب از عناصر رژیم دیکتاتوری سابق دانست و تاکید کرد: سخنگوی حزب سلفی نور چیزی از شرم و حیا نمی داند و به همین دلیل است که به صورت علنی با رسانه های رژیم صهیونیستی به مصاحبه پرداخت، این در حالی است که مقامات دیکتاتوری حسنی مبارک به دلیل اینکه اندکی حیا و شرم از مردم داشتند به صورت مخفیانه و به دور از رسانه ها با صهیونیست ها رابطه برقرار می کردند.

این شخصیت برجسته مصری با اشاره به ایستادگی شدید حزب نور در برابر حزب الله لبنان خاطر نشان ساخت: مواضع حزب نور در قبال عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر عجیب نبود، زیرا رهبران این حزب در جریان جنگ 33 روزه حزب الله لبنان با ارتش صهیونیستی در کنار اشغالگران ایستاده و حملات شدیدی را علیه این حزب و سید حسن نصرالله انجام دادند./980/ب901/گ
ارسال نظرات