۱۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۰۳۱۹

فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی مهاباد ساماندهی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی مهاباد از تدوین اطلس جامع فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در راستای ساماندهی و همچنین هم‌افزایی در کیفیت و کمیت برنامه‌های فرهنگی و قرآنی این شهرستان خبر داد.
فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی مهاباد ساماندهی می‌شود
حجت الاسلام داداش زاده، رییس تبلیغات اسلامی مهاباد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با بیان این‌که اطلس جامع فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در راستای اشاعه فرهنگ ناب محمدی و همچنین هم‌افزایی در کیفیت و کمیت برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در این شهرستان تدوین می‌شود، گفت: برنامه‌های مطالعاتی این طرح در جهت جمع‌آوری اطلاعات لازم از ابتدایی دی‌ماه سال جاری آغاز شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و دینی مناسب در آستان به ویژه در شهرستان مهاباد‌ تصریح کرد: تدوین این اطلس فرهنگی توانمندی‌ موجود در فعالیت‌های فرهنگی منطقه را شناسایی و مسیر مشخص و پویایی برای این فعالیت‌ها ارائه می کند.

این مقام مسؤول اظهار داشت: در تدوین این اطلس فرهنگی تمامی ادارات و نهادهای اجرایی همکاری خواهند داشت.

حجت الاسلام داداش زاده، در ادامه با بیان اینکه هم اکنون فعالیت های قرآنی این اداره با حضور بیش از 200 نفر از شرکت کنندگان در حال پیگیری است، اضافه کرد: سهیمه برگزاری کلاس های قرآنی این شهرستان در نیمه دوم سال جاری 20 کلاس بوده که تا کنون به سبب عدم تخصیص اعتبارات تشکیل نشده است.

به گفته این مسؤول هم اینک 6 مرکز و خانه قرآن روستایی در شهرستان مهاباد، فعال هستند که تا پایان سال جاری این تعداد به 11 باب خواهد رسید./936/پ202/س

ارسال نظرات