۱۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۲۰۵۷۸
امام جمعه جدید سراب:

رزمایش ولایت 90 بر توانمندی ایران اسلامی صحه گذاشت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه جدید سراب گفت: قدرت نمایی ایران اسلامی موجب بهت و حیرت دوست و دشمن شدو نشان داد تنگه هرمز و کلید امنیت آن در دستان پرتوان نیروهای ایرانی قراردارد .
امام جمعه سراب
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در سراب، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی‌، امام جمعه سراب، روز گذشته در خطبه‌های نمازجمعه این شهر گفت: رزمایش ولایت 90 اوج اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان به اثبات رساند.

امام جمعه سراب با اشاره به گستردگی این رزمایش اظهار داشت: قدرت نمایی ایران اسلامی موجب بهت و حیرت دوست و دشمن شدو نشان داد تنگه هرمز و کلید امنیت آن در دستان پرتوان نیروهای ایرانی قراردارد‌.

وی افزود: این رزمایش هشداری برای شیطنت های آمریکا و کشورهای اقماری آن بود.

حجت الاسلام اکرمی با اشاره به 17دی ماه سالگرد اقدام ننگین رضا خان در کشف حجاب ابراز داشت: اقدام رضاخان در کشف حجاب که نخستین ان با کشف حجاب همسران وی آغاز شد در واقع دنباله روی از شیطان به عنوان نخستین کشف حجاب کننده بود.

امام جمعه سراب تصریح کرد: بدعتی که رضا خان ایجاد کرد جامعه را دچار عوارض زیانباری کرد که هم اینک نیز برخی آثار و عوارض آن را بعد از گذشت سال های طولانی از آن شاهدیم.

خطیب جمعه سراب از رواج برخی ناهنجاری های اخلاقی و کمرنگ شدن حجاب در برخی محافل و مجالس انتقاد کرد و گفت: حجاب و عفاف مورد تاکید دین و قران است.

حجت الاسلام اکرمی با دعوت از آحاد مردم به شرکت در انتخابات مجلس نهم بیان داشت: در فرایند انتخابات حضور و مشارکت مردم اصل و در اولویت نخست است.

وی با قدردانی از کسانی که با نامزدی در انتخابات مجلس زمینه برگزاری باشکوه انتخابات را فراهم می کنند، خاطرنشان کرد: صرف از نظر از افرادی که به عنوان نماینده به مجلس راه خواهند یافت، حضور حداکثری ملت خنثی کننده توطئه ها و تبلیغات مسموم دشمنان خواهد بود.

امام جمعه سراب رعایت اخلاق انتخاباتی را از سوی نامزدها و طرفداران انها خواستار شد و یاداور شد: مجریان و برگزارکنندگان انتخابات بایداین اطمینان را ایجاد کنند که انتخابات در کمال سلامت برگزار خواهد شد.

امام جمعه سراب در خطبه اول نماز ضمن توصیه همگان به تقوای الهی مطالبی در اهمیت فریضه نماز جمعه بیان داشت./949/پ202/س
ارسال نظرات